آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای مواجهه با روز‌های سرد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با ورود جبهه جدید هوای سرد به خراسان رضوی این شرکت آمادگی لازم برای تامین گاز مورد نیاز روز‌های سرد سال را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید حمید فانی افزود: در پی برودت هوا و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای شهر‌ها و روستا‌های استان شاهد افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز طی سه روز ابتدایی هفته جاری نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته بودیم.


وی با بیان اینکه در مدت زمان بیستم الی بیست و دوم آبان ماه ۹۶، ۱۰۰ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد افزود: شرکت گاز خراسان رضوی آمادگی کامل برای مواجهه با روز‌های سرد سال را دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با آغاز فصول سرد پاییز و زمستان در شش ماهه دوم سال شاهد مصرف ۷۰ درصدی این نعمت الهی در سبد بخش خانگی و تجاری هستیم که این مهم نیازمند همکاری و تعامل شهروندان گرامی در بحث مصرف صحیح و ایمن گاز طبیعی است.

فانی با بیان اینکه تدابیر لازم برای گازرسانی به بخش‌های مختلف مصرفی استان پیش بینی شده خاطرنشان کرد: سرویس، تعمیر و نگهداری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعات و تجهیزات، مهیا کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی ازجمله اقداماتی است که از ماه‌ها قبل توسط کارشناسان شرکت گاز خراسان رضوی در راستای خدمت رسانی بهتر به مشترکان صورت پذیرفته است.

وی، گاز را نیاز امروز و فردای همگان دانست و از شهروندان درخواست کرد تا با مدیریت صحیح مصرف، زمینه ماندگاری این نعمت الهی را برای آیندگان فراهم آورند.

انتهای پیام//ف.ج
 

افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز درسه روز ابتدایی هفته جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.