نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

مالیات اصناف اردبیل، از میانگین کشوری عدول نمی کند

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: با پیگیری هایی که انجام داده ایم، کاهش رشد مالیات برای اصناف اردبیل پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت 12.6 درصد افزایش مالیات نسبت به سال گذشته برای اصناف اردبیل پیش بینی کرده بود، تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق با تلاش هایی که انجام دادیم، این مقدار پیش بینی شده را به اندازه 3.6 درصد کم کردیم تا مالیات اصناف اردبیل 9 درصد باشد.

وی با بیان اینکه مالیات 9 درصدی سبب شد که مالیات اصناف اردبیل از میانگین کشوری عدول نکند، اضافه کرد: با توجه به وضعیت نامناسب درآمد اصناف استان اردبیل، لزومی نداشت که مالیات اصناف 12.6 درصد باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش مالیات اصناف از مقدار پیش بینی شده یکی از دستاوردهای و عملکردهای ما در سال گذشته بود، اظهار کرد: ما مشکلات اقشار مختلف مردم را مشکلات خودمان می دانیم به همین خاطر هر وقت اقشار مردمی مشکلات خود را به طرق مختلف به ما انتقال می دهند، رفع این مشکلات را پیگیر می شویم.

کریمی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه نیازمند هماهنگی مسئولان استانی با نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: در هر حوزه ای که این هماهنگی وجود نداشته باشد، پیشرفت قابل توجهی در آن حوزه را مشاهده نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی و نمایندگان مجلس دو بال توسعه هستند، افزود: اگر ما در مجلس تصمیمات درستی بگیریم اما در استان یا کشور اجرا نشود، قطعا توسعه نخواهیم یافت.

انتهای پیام/ح

افزایش مالیات اصناف اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.