احداث پست 230کیلو ولت برق شهرستان خلخال

رییس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان خلخال از احداث پست 230کیلو ولت برق شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نعمتی منصور، رییس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان خلخال گفت: با بهره برداری از طرح احداث پست 230 کیلوولت این شهرستان مشکل تامین برق این شهرستان بویژه برای راه اندازی واحدهای صنعتی بزرگ برطرف می شود.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث خط 230 کیلوولت و نیز پست 230 کیلو ولت به 63 کیلو ولت با تخصیص اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال هم اکنون در حال اجرا و تکمیل است.

نعمتی منصور بیان کرد: عملیات اجرایی بخش ساختمان این طرح از تیرماه سال 1393 و بخش تاسیسات برق آن از مرداد ماه امسال آغاز شده و هم اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا و تکمیل است و پیش بینی می شود بهره برداری از آن تا پایان نیمه اول سال 97 آغاز شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون برق تنها پست 63 کیلو ولت خلخال از طریق اتصال به شهرستانهای اردبیل ومیانه تامین می شود، گفت: با بهره برداری از طرح 230 ولت واتصال خلخال به شبکه برق سراسری مشکل فعلی تامین برق مورد نیاز برای احداث وراه اندازی واحدهای صنعتی برطرف و هیچ گونه محدودیت تحویل برق به واحدهای صنعتی با مصارف بالا در منطقه وجود نخواهد داشت .

در این بازدید فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز فقدان زیر ساخت های لازم از جمله پست های تامین تامین برق قوی و پایدار در شهرستان را از جمله موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران راغب اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه راه اندازی واحدهای بزرگ صنعتی فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

پست 230 ولت برق خلخال تا پایان نیمه اول سال 97 به بهره برداری می رسد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.