برگزاری نشست هم اندیشی رسانه و بسیج در صدا و سیمای مرکز آبادان

بسیج مردمی امروز در زمینه های علمی،فرهنگی، هنری،اقتصادی و آموزشی حرفای زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج آبادان خرمشهر و فعالان فرهنگی -هنری بسیج در نشست هم اندیشی با مدیرکل و مدیران صدا و سیمای آبادان آخرین راهکارهای همکاری بسیج مردمی و هنرمندان رسانه ملی را بررسی کردند.

در این گردهمایی رییس هیات رزمندگان خرمشهر بر استعداد یابی  نیروهای بسیجی تاکید و گفت: بسیج متشکل از نیروهای مردمی در زمینه های علمی،فرهنگی، هنری،اقتصادی و آموزشی حرفای زیادی برای گفتن دارد.

سرهنگ عقیلی افزود: امروز بسیج از ساختار نظامی و دفاعی پای را فراتر گذاشته و در همه صحنه ها جهادی وارد می شود و این الگویی است که باید به همه کشور معرفی شود.  

سرهنگ حسین زاده و خردمند فرماندهان بسیج آبادان و خرمشهر هم با پیشنهاد تشکیل اتاق فکرهای منظم در صدا و سیمای مرکز آبادان و تشریح اقدامات انجام شده خواستار معرفی نخبگان بسیجی در زمین های مختلف برای ارائه الگو به نسل سوم و چهارم انقلاب شدند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان هم با طرح لزوم تشکیل کارگروه عملیاتی، بازنگری در تولید برنامه ها و استمرار در برگزاری جلسات را راهکاری برای بروزکردن فعالیت بسیج و انعکاس آن دانست.

داریوش دبیقی تولید برنامه ی نوجوانان و دفاع مقدس ،در حوزه راهیان نور را نمونه ای از تولیدات صدا و سیمای مرکز آبادان برای نسل نوجوان خواند.

نظیر چنین نشستی بمنظور هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد .

در این نشست امام جمعه آبادان با اشاره به نقش بسیج بعنوان سد محکمی در برابر هجمه های دشمنان انقلاب است گفت : بسیج در هرمیدانی از نظامی و فرهنگی تا سیاسی و اقتصادی با قدرت وارد می شود. 

حجت السلام ابراهیمی پور افزود : بسیج یک پدیده انقلابی و دینی است و این نهاد مقدس در پرتو عنایت الهی برای ایران حاصل شده است .

 معاون فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه هفته بسیج یادآور شد : ادارات و نهادهای مختلف همکاری و اقدامات لازم را در برگزاری هرچه بهتر این ویژه برنامه ها به کار گیرند .

سرگرد بعنونی نژاد جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز با تشریح برنامه های هفته بسیج تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، نمایشگاه صنایع دشتی و نواختن زنگ بسیج را از برنامه های ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان آبادان برشمرد.

انتهای پیام/د

هم اندیشی رسانه و بسیج در صدا و سیمای مرکز آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.