رئیس هلال‌احمر شاهین‌شهر خبر داد:

فراخوان کمک‌های مردمی شاهین‌شهر به زلزله‌زدگان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: چادرهای جمعیت هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی این شهرستان به حادثه‌دیدگان زلزله اخیر غرب کشور برپاشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن امینی هرندی  امروز در کارگروه زلزله و ایمنی در شاهین‌شهر اظهار کرد: چادرهای جمعیت هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی این شهرستان به حادثه دیدگان زمین‌لرزه اخیر غرب کشور برپاشده است.

وی افزود: مردم نوع‌دوست شاهین‌شهر و میمه، علاوه بر اهدای کمک‌های نقدی به‌ حساب 99999 در شعب اکثر بانک‌ها، پتو، آب‌معدنی، انواع کنسروهای غذایی، وسایل گرمایشی نفتی و گازی خود را به امدادگران این جمعیت تحویل دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: شهروندان از اهدای پتوهای مصرف‌شده و وسایل مستهلک گرمایشی خودداری کنند.

وی بیان داشت: نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی، همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان نیز برگزار می‌شود، در این خصوص تمامی دستگاه‌های متولی بر اساس سناریوی از پیش تعیین‌شده به وظایف خود درباره این مانور عمل و دانش‌آموزان و خانواده‌ها را با پناه‌گیری صحیح و خروج ایمن هنگام بروز زمین‌لرزه آشنا می‌کنند.

امینی هرندی تصریح کرد: این نوع مانورها علاوه بر تربیت امدادگران افتخاری در هر خانواده، به افزایش سطح آگاهی‌ مردم حین بروز حوادث طبیعی کمک می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.