ارسال 2 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری آب از آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: 2 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری این استان با هدف تامین نیاز آبی زلزله زدگان و امدادگران به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رسول اکبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی افزود: 2 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری آب از آذربایجان غربی با هدف تامین نیاز آبی زلزله زدگان و امدادگران به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده و  در محل های تعیین شده از سوی ستاد مدیریت بحران مستقر می شوند و به کمک رسانی به زلزله زدگان در موارد مورد نیاز می پردازند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، سه اکیپ فنی با 15 نفر متخصص در حوزه های آب و فاضلاب از آذربایجان غربی به کرمانشاه اعزام شده اند تا نسبت به رفع مشکلات احتمالی پساب و تعمیرات فنی و بازسازی شبکه اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، تکنسین های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در شهرستان های مختلف استان آماده باش هستند تا در صورت اعلام نیاز، برای کمک های تخصصی و امدادی به مناطق زلزله زده غرب کشور در آن محل حضور یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: ماموریت مهم این شرکت در روزهای آینده خواهد بود تا در راستای تعمیر شبکه های انتقال آب اقدامات لازم احتمالی را انجام دهد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ح

2 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری آب از آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.