استقلال با 4 غایب مقابل گسترش فولاد

کاروان تیم استقلال خوزستان درحالی به تبریز رفت که ویسی چهار بازیکن تیمش را در اختیار ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاروان تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی در غیاب چهار بازیکن راهی تبریز شد که درصدد است تا با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز، از قعر جدول فاصله بگیرد.

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان بعدازظهر امروز از طریق تهران عازم تبریز شدند تا در نخسین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز به میدان بروند.

رضا کرملاچعب به‌دلیل محرومیت و فرید بهزادی کریمی به‌ خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم استقلال خوزستان در بازی فردا نیستند و همچنین گودرز داودی و طالب ریکانی هم با نظر کادر فنی در فهرست آبی‌پوشان برای دیدار با گسترش فولاد قرار نگرفتند و استقلال خوزستان در غیاب این چهار بازیکن عازم تبریز شده است.

گفتنی است، با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و ناتوانایی این باشگاه در پرداخت هزینه‌های تیم، هزینه سفر آبی‌پوشان به تبریز برای دیدار با گسترش فولاد توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان پرداخت شد.

دیدار استقلال خوزستان و گسترش فولاد از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه برگزار می‌شود و این درحالی است که استقلال خوزستان با کسب ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و شاگردان کریمی چهاردهم هستند.

انتهای پیام/

غیبت 4 بازیکن استقلال خوزستان مقابل گسترش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار