فرماندار اردکان :

پیشرفت احداث پیست موتورسواری اردکان قابل‌ قبول نیست

فرماندار اردکان گفت:همه دستگاه‌های مسئول باید در بازه زمانی مشخص شده تعهدات خود را انجام داده و گزارش پیشرفت کار را ارائه نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمیفرماندار اردکان با تأکید بر این‌که دستگاه‌های مسئول باید تعهدات خود را به موقع انجام دهندکندی پیشرفت کار در برخی بخش‌ها را غیرقابل‌قبول دانست و گفت: وجود استعدادهای کم‌نظیر موتورسواری و کسب رتبه‌های برتر کشوری در این حوزه بیان‌گر این مسئله است که باید همه موانع و مشکلات بر سر راه احداث پیست موتورسواری برطرف و امور اداری تسهیل گردد.

فرماندار اردکان بیان داشت: تأخیر در انجام امور باعث دلسردی مردم به خصوص قشر جوان و ورزشکار می‌شود و در امور عام‌المنفعه نباید سنگ‌اندازی یا سهل‌انگاری شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان با تأکید بر لزوم عدم تعطیلی پروژه‌ها تحت هر شرایطی افزود: این موضوع در بردارنده هزینه‌های زیادی برای دولت و مردم است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته در این حوزه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های مسئول باید در بازه زمانی مشخص شده تعهدات خود را انجام داده و گزارش پیشرفت کار را ارائه نمایند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه هریک از دستگاه‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و مشکلات پیش‌روی احداث پیست موتورسواری اردکان پرداختند.

این پیست در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار و برای استفاده موتورسواران علاقه‌مند در اردکان احداث خواهد شد.

جلسه هماهنگی ساماندهی پیست موتورسواری اردکان به منظور برگزاری مسابقات کشوری صبح امروز با حضور فرماندار اردکان، بخشداران و مدیران مرتبط شهرستانی در دفتر فرماندار اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

باید همه موانع  بر سر راه احداث پیست موتورسواری برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار