کشف سشوار های قاچاق در ماهنشان

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از كشف انواع سشوارهای قاچاق به ارزش 350 ميليون ريال از يك دستگاه نيسان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرگرد هادی نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی بخش انگوران شهرستان ماهنشان در محور دندی – زنجان به یک دستگاه وانت نسیان حامل بار مظنون شدند.
وی افزود: ماموران با متوقف کردن خودرو در بررسی‌های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل انواع سشوار است که با چند جعبه سیب آن را جاسازی کرده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان،  ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو به مرکز در بازرسی از آن موفق شدند، ۶۸۶ عدد سشوار خارجی قاچاق را از وانت نیسان که با چند جعبه سیب بر روی آن جاسازی شده بود کشف کنند.
سرگرد نوروزی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده بیش از ۳۵۰ میلیون ریال ریال برآورد شده است تصریح کرد: کالا‌های کشف شده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان، پس از مدتی گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه خودرو سمند حامل محموله‌های قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
انتهای پیام/ن

 

کشف کالای قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.