آمادگی کمیته امداد کرمان برای جمع آوری کمک های مردمی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی این نهاد برای جمع آوری کمک های مردمی به منظور کمک به مردم زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  یحیی صادقی ؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور گفت: این نهاد از هیچ کمکی برای کمک به زلزله زدگان دریغ نخواهد کرد و به همین منظور با به کار گیری حداکثر توان، بسیج امکانات و با استفاده از تمام ظرفیت ها برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی اقدام خواهد کرد.
وی افزود: به همین منظور دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در میادین اصلی شهرها، محل های برپایی نماز جمعه، مساجد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کرمان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.
صادقی افزود: شماره حساب 2203136105 و شماره کارت 5859837000064879 بانک تجارت به نام کمیته امداد نیز به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم نوعدوست استان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مردم خیر و نوعدوست می تواند از طریق کد ussd و با شماره گیری #99*8877* از طریق تلفن همراه خود نیز به هموطنان زلزله زده غرب کشور کمک کنند، تصریح کرد: شماره حساب 9999 بانک ملی به نام کمیته امداد نیز آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر و نوعدوست استان است.
صادقی تاکید کرد: کمیته امداد استان کرمان کمک های جمع آوری شده را با سرعت به دست آسیب دیدگان می رساند.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی برای مردم زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار