رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان:

همدردی جامعه ورزش همدان زلزله زدگان

قهرمانان و چهره‌های ورزشی همدان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان آسیب زده از زلزله غرب کشور شده اند.

همدردی جامعه ورزش همدان زلزله زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ چهره‌های ورزشی وقهرمانان همدان به همراه مدیران ورزش و روسای هیات های ورزشی در کنار سایر اقشار جامعه ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان‌های غربی ایران، آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کردند.

وی در این خصوص گفت: کوهنوردان عزیزی که دوره های امداد و کمک های اولیه را گذرانده و قصد اعزام و کمک رسانی در این مناطق را دارند با حفظ آمادگی منتظر فراخوان از سوی هیات کوهنوردی استان باشند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان افزود: در صورت اعلام نیاز هلال احمر، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون کوهنوردی، استانداری کرمانشاه و دستگاه های متولی جهت حضور کوهنوردان همدان در مناطق آسیب دیده اطلاع رسانی خواهد شد و هیات کوهنوردی استان به اعزام تیم خواهد پرداخت.

علیرضا گوهری ادامه داد: همچنین سوئیت و خوابگاه های هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با ظرفیت 75نفر پذیرای هموطنان زلزله زده منطقه غرب کشور شده است.

جلال کلاهچی مسئول کمیته دودیفرانسیل هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان نیز گفت: با توجه به وقوع زلزله در استان ايلام و کرمانشاه هيئت موتورسواري و اتومبيلرانى استان همدان با بيش از30 خودروي دوديفرانسيل 40 نفر عضو و راننده حرفه اي آمادگى خود را جهت امدادرسانى به هم میهنان عزیز آسیب دیده را اعلام مينماید.

حسن دارششدر معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص افزود: همه  ورزشکاران استان همیشه در صحنه بوده و تعدادی از هیاتهای استانی و شهرستانی طبق معمول همیشه آمادگی خود را برای کمک به مناطق زلزله زده اعلام نمودند.

وی ادامه داد: لذا از هیاتهای استان تقاضا دارم که موارد اعلام آمادگی خود را بصورت مکتوب ارسال نمایند تا پس از جمع آوری به ستاد بحران استانداری و جمعیت هلال احمر استان تحویل گردد.

انتهای پیام/ب

جامعه ورزشی در حال جمع آوری کمک های مردمی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.