مدیر روابط عمومی آبفای استان:

آب کرند و گیلانغرب هنوز بدلیل کدورت قطع است

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: اکنون فقط آب کرند و گیلانغرب به دلیل کدورت قطع است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی حسین مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه  در خصوص آخرین وضعیت تامین آب مناطق زلزله زده اظهار کرد: آب شرب در سرپل ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی وارد لوله شده و در دسترس مردم قرار دارد.

 وی با بیان اینکه در ساختمان‌های تخریب شده مشکل شکستگی خطوط و انشعابات وجود دارد، ادامه داد: این امر موجب می‌شود گاهی با باز کردن شیر، آب وارد لوله نشود.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام نیروها و اکیپ های آبفای استان پای کار هستند تا هر گونه شکستگی و مشکل انشعابات را حل کنند تا مردم بتوانند به راحتی به آب دسترسی داشته باشند.

 مرادی افزود: مشکل کدورت آب در تازه آباد و هرسین نیز رفع شده است.

 به گفته مرادی، اکنون فقط دو شهر کرند و گیلانغرب آن هم به دلیل کدورت بالا، آب ندارند.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در خصوص تامین آب کرند یادآوری کرد: متاسفانه کرند منبع آب جایگزین ندارد و اکنون از طریق آب بسته بندی و تانکر آبرسانی برای مردم انجام می‌شود.

 مرادی از تجهیز یک حلقه چاه برای این منطقه خبر داد و پیش بینی کرد با تجهیز این چاه مشکل آب کرند هم حل شود.

 وی با بیان اینکه در گیلانغرب هم کدورت آب بالا است، تصریح کرد: در این منطقه هم سیستم تصفیه نصب شده و امیدواریم مشکل گیلانغرب نیز نهایتا تا فردا حل شود.

 مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون مشکل حاد پس زدگی فاضلاب در مناطق زلزله زده نداشته‌ایم، عنوان کرد: البته در برخی خانه‌هایی که تخریب شده‌اند انشعابات فاضلاب نیز آسیب دیده است.

 به گفته این مسئول، تامین سرویس بهداشتی مناطق زلزله زده نیز مسئولیت اصلی با هلال احمر است.

 مرادی گفت: البته ما برای مناطقی مانند مدارس، اردوگاه ها، پارک‌ها و ... علمک آب در نظر گرفتیم تا آب مورد نیاز برای سرویس‌های بهداشتی تامین شود.

 

انتهای پیام/پ

 

کدورت آب در مناطق زلزله زده در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.