ارسال ۱۴۰ مقاله به کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از ارسال ۱۴۰ مقاله به کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  آذربایجان غربی در آیین افتتاح کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب گفت: 140 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که 45 مقاله از این تعداد در قالب سخنرانی و 86 مقاله در قالب پوستر ارائه می شود.
دکتر جواد آقازاده با اشاره به سابقه تاریخی شهر ارومیه در ایجاد نخستین کلینیک مدرن در سال 1835 میلادی، افزود: این شهر در عرصه علم پزشکی دارای سوابق دیرینه است.
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت استراتژیک و همسایگی با چهار کشور خارجی در طی سال ها از بسترهای پیشرفت و توسعه محروم بوده اما با همت دولت تدبیر و امید گام های خوبی برای توسعه این استان برداشته شده است.
وی ارتقا رتبه آذربایجان غربی از رده 29 در عرصه سلامت به هفت را از نتایج توجه دولت به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در این استان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی دارای 6 دانشکده پزشکی بوده و در تمامی رشته ها دارای مقطع دکتراست و هم اکنون چهار هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف در دانشکده های این دانشگاه تحصیل می کنند.

انتهای پیام//ن.م

آغاز به کار کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.