رحیم‌پور ازغدی:

در دوران جنگ اگر موشک داشتیم، هرگز صدام به ایران حمله نمی‌کرد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آنچه در دوران دفاع مقدس، کشور را نجات داد نیروی انسانی مخلص بود، اما اگر موشک داشتیم هیچ جنگی رخ نمی‌داد.

در دوران جنگ اگر موشک داشتیم، هرگز صدام به ایران حمله نمی‌کردبه گزارش خبرنگارحوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم ششمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم و یادوراه شهدای نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (پنجشنبه 25آبان) با حضور مقامات کشوری و لشکری در حسینیه امام رضا (ع) برگزار شد، با تأکید بر تقویت قدرت دفاعی کشور، اظهار کرد: عده‌ای  می‌گویند اگر قدرت نداریم نباید با مستکبران مبارزه کنیم، این سخن غلط است زیرا ما در این شرایط وظیفه داریم ابتدا کسب قدرت کرده و سپس مبارزه کنیم.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی که از میان کشورهای عربی فقط سوریه در طول دوران جنگ به ایران موشک داد، گفت: اکنون برخی در داخل کشور می‌گویند که سوریه چه ارتباطی به ما دارد، اما در داخل سوریه تحلیل‌گران می‌گویند که ما در حال فدا شدن برای ایران هستیم.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل به سوریه پیغام داده‌اند که اگر شما ایران و حزب‌الله را رها کنید ما با شما کاری نداریم و می‌توانید بر سر قدرت بمانید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به کشمکش‌های کره شمالی در برابر آمریکا، گفت:‌ آدم خجالت می‌کشد که یک کشور فاقد ایدئولوژی مانند کره شمالی در مقابل آمریکا می‌ایستد و آن وقت یک عده‌ای در داخل کشوری که انقلاب امام خمینی(ره) در آن، دنیا را تکان داد می‌گویند که به حرف آمریکا گوش دهیم.

رحیم‌پور ازغدی با تأکید بر اینکه تروریسم مفهومی برآمده از انقلاب فرانسه است که طی یک سال در پاریس سر 80 هزار نفر را با گیوتین قطع کرد، اظهار کرد: آنها پدر جد داعش هستند که پس از انقلاب فرانسه به سایر کشورها سرازیر شدند و همه را قطع عام کردند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت قدرت دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: اگر انبارهای موشک ما از آمریکا و روسیه بیشتر باشد ولی امثال آن آدم‌های دهه 60 را نداشته باشیم آن وقت دیگر نمی‌توانیم در برابر دشمنان کاری کنیم، چنانچه انبارهای موشک شاه توسط اسرائیل پر شده بود ولی نتوانست کاری کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر تقدم نیروی انسانی مخلص بر ابزار آلات دفاعی، بیان کرد: اکنون شاهدیم که مردم پابرهنه یمن در مقابل موشک باران آل سعود ایستادگی کرده‌اند.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه داشتن تسلیحات از حیث خود امری ضروری است، اظهار کرد:‌ در همان دهه 60 که با پشتوانه نیروی انسانی و مخلص در مقابل صدام ایستادگی کردیم، اگر از قدرت موشکی برخوردار بودیم آنها از ترسشان هرگز جرئت حمله نمی‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه در دوره کنونی هیچ ارتشی در دنیا نیست که فکر حمله به ایران را کند، تأکید کرد: این به دلیل تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور است که ما در دوران جوانی خود خواب این را هم نمی‌دیدیم که به این جایگاه برسیم.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: امروز شاهدیم که به پشتوانه امنیتی که نیروهای نظامی ایجاد می‌کنند، 20 میلیون نفر از نجف تا کربلا بزرگترین راهپیمایی تاریخ را برگزار می‌کنند و ان‌شاءالله این جمعیت تا قدس هم خواهد رفت.

انتهای پیام/

در دهه 60 با پشتوانه نیروی انسانی مخلص در مقابل صدام ایستادگی کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
لعنت بر صدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا و کشورهایی که صدام ملعون را حمایت کردند
آخرین اخبار