با حضور فرمانده سپاه سلمان صورت گرفت؛

برگزاری اولین یادواره شهدای جنوب استان در دانشگاه ولایت

اولین یادواره شهدای شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان با حضور فرمانده سپاه سلمان استان در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

برگزاری اولین یادواره شهدای جنوب استان  در دانشگاه ولایتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولایت، اولین یادواره شهدای ایرانشهر و دلگان، با حضور جمع کثیری از فرماندهان سپاه استان و شهرستان، فرمانداران و روحانیون شیعه و سنی شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان و هم چنین ریش سفیدان طوایف مختلف و خانواده‌های شهدا در محل سالن همایش‌های دانشگاه ولایت برگزار شد.

در این یادواره که به همت سپاه سلمان شهرستان ایرانشهر و دلگان برگزار شد یاد و خاطره ۱۸۳ شهید دو شهرستان از ابتدای انقلاب تا کنون گرامی داشته شد و در پایان از خانواده‌های این ۱۸۳ شهید نیز از طرف سپاه استان تجلیل ویژه به عمل آمد.

اجرای سرود، پخش کلیپ مستند زندگی نامه چند شهید و اجرای شعر در مدح دو شهید یاسر بهشتی و شهید، ولی فتح مرادی از جمله برنامه‌هایی بود که در این یادواره اجرا شد.

اولین یادواره شهدای شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان با حضور فرمانده سپاه سلمان استان و جمع کثیری از مردم و روحانیون و خانواده‌های محترم شهدا در تاریخ ۲۵ آبان ماه در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اولین یادواره شهدای شهرستان‌ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار