پیام سرلشکر سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری:

پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرتعالی و جهان اسلام تبریک می‌گویم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ولی امر مسلمین، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را به ایشان و جهان اسلام تبریک گفت.

پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرتعالی و جهان اسلام تبریک می‌گویمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست.

در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه امریکایی - صهیونیستی در "ابوکمال" رقم خورد؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام مهمی به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) منتشرکرد.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا

محضر مبارک رهبر عزیز و شجاع انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی


سلام علیکم
شش سال قبل فتنه ای خطرناک شبیه فتنه های زمان امیرالمؤمنین (علیه السلام) که فرصت و حلاوت درک حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) را از مسلمانان سلب نمود این بار پیچیده و آغشته به سمّ صهیونیسم و استکبار همچون طوفانی ویرانگر، عالم اسلامی را درنوردید.

این فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر نمودن مسلمانان با یکدیگر، توسط دشمنان اسلام ایجاد گردید. حرکت خبیثانه ای که تحت نام "حکومت اسلامی عراق و شام" در همان ماه های اولیه موفق شد با اغفال دهها هزار جوان مسلمان دو کشور ، بسیار اثر گذار و سرنوشت ساز عالم اسلامی "عراق" و "سوریه" را دچار بحران بسیار خطرناکی کند و صد ها هزار کیلومتر مربع از اراضی این کشورها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراکز مهم استانی به تصرف درآورد و هزاران کارگاه و کارخانه و زیرساخت های مهم این کشور ها از جمله، راهها، پل ها، پالایشگاهها، چاهها و خطوط نفت و گاز و نیروگاه های برق و موارد دیگری از این نوع را تخریب نمودند و شهرهای مهمی همراه با آثار گران بهای تاریخی و تمدن ملی آنها را با بمب گذاری از بین برده و یا سوزاندند.

اگر چه آمار خسارت های وارده قابل احصاء نیست اما بررسی های اولیه حاکی از پانصد میلیارد دلار می باشد.

در این حادثه، جنایات بسیار دردناکی که غیر قابل نمایش است رخ داد؛ از جمله: سربریدن کودکان یا پوست کندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده های خود، به اسارت گرفتن دختران و زن های بی گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته جمعی صدها جوان.

مردم مسلمان این کشورها متحیر از این طوفان مسموم, بخشی گرفتار خنجرهای برنده جنایتکاران تکفیری گردیدند و میلیون ها نفر دیگر خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره شهرها و کشورهای دیگر شدند.

در این فتنه سیاه، هزاران مسجد و مراکز مقدس مسلمانان تخریب و یا ویران گردید و بعضاً مسجد را به همراه امام جماعت و نماز گزاران آن با هم منفجر نمودند.

بیش از شش هزار جوان فریب خورده به نام دفاع از اسلام به صورت انتحاری با خودروهای پر از مواد منفجره خود را در میادین، مساجد، مدارس، حتی بیمارستانها و مراکز عمومی مسلمان ها منفجر کردند؛ که در نتیجه این اعمال جنایتکارانه ده ها هزار مرد، زن و کودک بی گناه به شهادت رسیدند.

تمامی این جنایت ها بنا به اعتراف عالی ترین مقام رسمی آمریکا که هم اکنون ریاست جمهوری این کشور را بر عهده دارد توسط رهبران و سازمان های مرتبط با آمریکا طراحی و اجرا گردیده است کما اینکه همچنان این روش توسط رهبران کنونی آمریکا در حال طراحی و اجرا است.

آنچه پس از لطف خداوند سبحان و عنایت خاص رسول معظم اسلام (صل الله علیه و آله) و اهل بیت گرانقدرش باعث شکست این توطئه سیاه و خطرناک گردید، رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه حضرت مستطاب عالی و مرجع عالیقدر حضرت آیت العظمی سیستانی بود که موجب بسیج کلیه امکانات برای مقابله با این طوفان مسموم گردید.

یقیناً پایداری دولت های عراق و سوریه و پایمردی ارتش ها و جوانان این دو کشور خصوصاً حشدالشعبی مقدس و دیگر جوانان مسلمان سایر کشورها با حضور مقتدرانه و محوری حزب الله به رهبری سید پر افتخار آن، جناب سید حسن نصرالله (حفظه الله تعالی )نقش تعیین کننده ای در به شکست کشاندن این حادثه خطرناک داشتند.

قطعاً نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی خصوصاً ریاست محترم جمهوری اسلامی، مجلس، وزارت دفاع و سازمان های نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان در حمایت از دولت ها و ملت های کشورهای فوق الذکر قابل تقدیر است.

حقیر به عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم و به نمایندگی از کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند قادر متعال به شکرانه این پیروزی بزرگ بر زمین می ساییم.

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم
فرزند و سربازتان
قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۷:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم
من به عنوان یک شهروند از رهبر معظم انقلاب اسلامی کمال سپاس و تشکر را دارم که چنین افراد با تجربه و تخصص و انقلابی را مامور حفاظت از جان مردم مسلمان ایران و حمایت ازکشورهای دوستی مثل سوریه می نمایند. لبیک یا زینب کلنا عباسک یا زینب
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۰:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
با سلام و احترام خدمت برادر بزرگ و بزرگوار جناب آقای حاج قاسم سلیمانی.دعای من برای شما این است که انشالله خدا شما رو برای اسلام و مسلمین حفظ کنه و بعد از 120 سال عاقبت شما رو به شهادت در راه خودش ختم کنه.انشاالله بعد از 120 سال تولد دوباره تون مبارک به رنگ شهادت فی سبیل الله باشه برادر پر خیر و برکت ما.درود و سلام متواضعانه ما بر شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
سلام برشهیدان هشت سال دفاع مقدس و سلام ویژه به شهیدان دفاع حرم و سلام برسلیمانی نترس .شجاع. دلیر.قهرمان و وطن دوست
سردارسلیمانی خداپشت و پناهت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام سردار عزیز سرت سلامت الهی خدا از جمیع بلیات شما وهمرزمان وخانواده تان را حفظ کند خداوند متعال دشمنان شما را نابود کند .دعای همه مظلومان رنج کشیده پشت سرتان است .الهی خیر ببینید .سردار همه مردم ایران شما را دوست دارند خدا همیشه از چشم بد وحسود وبخیل حفظتان کند .الهی عمر با عزت وسلامتی واقتدار مثل همیشه پایدار باشید الهی در پناه خد ا عمری طولانی داشته باشید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا رو شکر و احسنت به غیرتت مسلمان.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۰:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سردار اسلام , این پیروزی یک موفقیت و افتخار بزرگ و عظیم برای ایران و مدافعان حق در کل جهان است . تمامی جهان باید قدردان سردار و ایران باشند . یک شکست و ننگ برای آمریکا و اسراییل و بقیه حامیان داعش که این ننگ برای همیشه برای آنها خواهد ماند .کسانی که میخواستند داعش را مدتها در منطقه نگه دارند . البته جنگ و نبرد با هسته های فکری و انجمن های عقاید تکفیری و داعش باید تا پاکسازی کامل آنها ادامه یابد . جای آن است که رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضمن نشان دادن نقش مهم ایران و اهمیت شکست داعش در جهان باعث آگاهی مردم جهان و هوشیاری آنان شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خسته نباشی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر مختار زمان پیروز باشید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درودبرسردارباغیرت
Saudi Arabia
رضا
۱۹:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
باسلام وخداقوت به سرداربزرگ ورحمت خدابه پدرومادری که چنین فرزندی به ایران عزیزمان واسلام هدیه کردند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا حاج میرزائیان
۱۹:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا حفظت کنه سردار
اجرت با امام زمان (عج)

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۹:۴۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سردار چشمهایم فرش زیر پایت می کنم ای پاسدار رشید ای مدافع حرم و حریم ولایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
به همه تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا قوت سردار
الحمدالله
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درودبرسرداررشیداسلام حاج قاسم عزیزدوستت داریم انشاالله نابودی اسراییل وآل سعودبزودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
امشب رو مثل 22بهمن به خاطر این پیروزی وسلامتی سردار الله اکبر کاش بانگ سرمیدایم
Iran (Islamic Republic of)
سید مجتبی نظام آبادی
۱۸:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر شرفت سردار رشید اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
جای شهدا خالی است
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۱۸:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خداوند همیشه نگهدار مردان بی ادا و سر بر دار(سردار) باشه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس قاسمی از ماهنشان
۱۷:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
به نام یاری رسان، دشمنان ایران بدانند تا طلوع ستاره صبح پیروزی در گرو وحدت و همدلی مسلمانهاست، پاینده باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خسته نباشی قهرمان
Germany
دوستدار حاج قاسم
۱۷:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام . سلام به تو دلاور مرد صحنه جنگ . امنیت ایران و جهان مدیون درایت و فرماندهی فرمانده ای چون توست . خسته نباشی . تا ابد مدیون تو ام . خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سربلند هستید و سر افراز بمانید. از ما دعای خیریست شما و همه یاران بی نشان شما، اما انچه نزد خدا برای مجاهدت شماست در ادراک خاکی ما نمی گنجد ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
نباشد همی نیک و بد پایدار 
همان به که نیکی بود یادگار 

دراز است دست فلک بر بدی 
همه نیکویی کن اگر بخردی 

چو نیکی کنی، نیکی آید برت
 بدی را بدی باشد اندرخورت 

چو نیکی نمایدت کیهان‌خدای
 تو با هر کسی نیز، نیکی نمای 

مکن بد، که بینی به فرجام بد
 ز بد گردد اندر جهان، نام بد 

به نیکی بباید تن آراستن 
که نیکی نشاید ز کس خواستن 

وگر بد کنی، جز بدی ندروی
 شبی در جهان شادمان نغنوی 

نمانیم کین بوم ویران کنند
 همی غارت از شهر ایران کنند 

نخوانند بر ما کسی آفرین
 چو ویران بود بوم ایران زمین 

دریغ است ایران که ویران شود
 کنام پلنگان و شیران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام درود خدا برشهدای اسلام و مدافعانی که انسانیت رابه عرش علی بردند برادرم پیروزی اسلام بر کفر را به شما و هموطنان عزیزمان تبریک می گوییم و با مشت های خود بر دهان یاوه گویان که براساس منافع غربی ها و امریکایی ها و صهیونیسم و کشورهای عربی زبانی که با ظلم خو گرفته اند میزنیم و همواره از اسلام و مردم مظلوم در اقصی نقاط جهان حمایت میکنیم و برای شما برادران نیروهای مسلح ارزوی موفقیت و تندرستی را خواستاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلامت و پایدار باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی با غیرت
۱۵:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دمت گرم زنده باشی یا علی مدد خدا نگهدارتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی مطمئنا تا سلیمانی و سلیمانیها هستند هیچ دشمنی جرأت تعرض به خاک ممالک اسلامی ندارد درود بر شرفتان درود بر غیرتتان درود بر پایمردیتان و درود بر شما عزیزان
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درودبرتوای شهیدزنده ای جانبازعشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود و سلام خدمت سردار دلها درودشیر مرد مرد دوران
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۴:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
زبان برای توصیف قاصر است فقط میتوان گفت
درود
درود
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
شادی ارواح شهدای مدافع حرم. زنده باد حزب الله. ریشه کن باد احزاب شیطانی. مرگ بر آمریکا. مرگ بر وهابی ها. مرگ بر صهیونیسم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سردار عزيز خدا نگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا قوت دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم عرب پور
۱۴:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
با سلام بر سردار جان‌برکف سپاه حق، درود خدا و همه انیبیا و اوصیا و اولیا و شهدا و صدیقین و مؤمنین بر شما و هم‌رزمان گران‌قدرتان. نامه شما را با دقت خواندم، هیچ اشاره‌ای به امام عصر حضرت مهدی علیه السلام و نقش ایشان در این پیروزی بزرگ نشده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
انا فتحنا لک فتحا مبینا. درود خدا بر سردار معظم اسلام حاج قاسم سلیمانی خداوند شما را برای جهان اسلام حفظ کند. خبر بسیار خوشحال کننده ای است. ضمن اینکه در این لحظات، انسان بهتر و بیشتر از همه ی اوقات گذشته اهمیت جانفشانی مدافعان حرم را درک می کند. خداوند همه ی شهدای مدافعان حرم را با امیرالمومنین محشور کند.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۴:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
الحمد لله الحمدلله والف الحمد لله
حاج قاسم تشکر- شهدا تشکر-جانبازان ومدافعان حرم آل الله تشکر
وتشکرخاص به علمای اعلام ومراجع عظام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
پیروزی برای ماست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان خبیث در این ماجرا تا ابد روسیاهی اشان باقی خواهد ماند (درود بر دلاورمردانی چون قاسم سلیمانی که خداوند برای ما نگهدارد}
Iran (Islamic Republic of)
Bm
۱۳:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خداوند حافظ وناصر سربازان اسلام باشد... لطفا از این به بعد موتظب سردار باشید تا پناه بر خدا ، فاجعه‌ای مانند شهید صیاد رخ ندهد... از سردار عزیز خواهش دارم فرمانی به جوانان و دوسداران خود بدهند تا با انجام آن افتخاری داشته باشیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دمت گرم
خدا نگهدارت باشه
به حق علی و اولاد علی پیروز و موفق باشی در تمامی صحنه های زندگیت
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سردار رشید ایران تحمل چنین جنایاتی با وجود شما برایمان ممکن است. سلامت باشد و پیروز مثل همیشه .ولی غم بزرگی از این جنایتها در ته دلمان هنوز وجود دارد . این غم باید بماند تا یادگاری باشد
برای اینکه همیشه بدانیم که باید در صحنه دفاع و بالا بردن قدرت نظامی همچنان پرقدرت پیش رویم .
Germany
ناشناس
۱۳:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خداقوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود وسلام خداوند به شما ای سردار رشید اسلام . خداوند شمارا حفظ کند سردار سرافراز میهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
همیشه سرافراز باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۳:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
امیدوارم این پیام به زبانهای عربی انگلیسی و...... ترجمه و بر روی کلیپ مناسب در فضای مجازی جهان انتشار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
تبریک به تمام آزادگان دنیا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حقیقت طلب
۱۳:۲۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
آری این بار نیز پیروزی با مردان حق بود
-
مجتبی
۱۳:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود به شرف و غیرتت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
من هم تبریک می گم. انشا الله ریشه ظلم از جهان کنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
مومنی
۱۳:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود خدا بر سردار سرافراز کشورمون و درود بر خانواده های محترم شهدای مدافع حرم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کاظمیان
۱۳:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا قوت سردار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
amir m
۱۲:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا رو شکر و تبریک بابت این پیروزی بزرگ،فقط ای کاش اسمی هم از روسیه و پوتین قهرمان هم برده میشد.اونها هم جان فشانی های بسیاری کردن و کشته های زیادی دادند.درود بر ایران،روسیه،عراق،سوریه،افغانستان،پاکستان،لبنان،و درود بر شهیدان مدافع حرم، رهبر عزیز،سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی،پوتین عزیز،سید حسن نصرالله و آیت الله سیستانی بزرگوار
United States of America
جهان آرا
۱۲:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
میعاد
۱۲:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
پاینده باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درودخدا به سردار اسلام خدا حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام خدمت سردار حاج قاسم
افتخار ایران وایرانی ...سردار قاسم سلیمانی
عاشقتم سردار خداوند منان حافظت باشه دنیا با 7میلیارد انسان به توحسادت میکنه مردبزرگ
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۲:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سردارعزیز یاور مهدی فاطمه بنت رسوالله(ص)درود خداوند سبحان بر شما وتمامی شهدای صدر اسلام ناب محمدی تا شهدای دوران دفاع مقدس وشهدای حرمین شریفین باد و به امید ظهور مهدی فاطمه(س).
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۱۲:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خداوند متعال را شاکریم

بابت نعمت وجود نازنین آیت الله سیستانی و فتوای جهادش
بابت نعمت وجود سیدی عزیز از فرزندان حضرت زهرا سید حسن نصرالله
بابت نعمت وجود مالک اشتر زمانمان سردار سلیمانی
بابت رزمندگان شجاع و فداکار و مخلص جبهه مقاومت از ایران - لبنان - عراق - سوریه - افغانستان - پاکستان و ...
و سپاس از شهدا مدافع حرم و خانواده های مقاوم و صبورشان
و دست همه پدران و مادران و فرزندان و خاک پای همسران شهدا را می بوسم که در این راه صبر نمودند....
ان شا الله خداوند متعال حفظ کند این نظام و رهبری مقتدرمان را و همچنین مردم عزیز را در خط اسلام و انقلاب تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ان شاالله ...
Iran (Islamic Republic of)
شکور
۱۲:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا شما را برای اسلام حفظ کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام ودرودبي پايان خداوند متعال بر روح ائمه اطهاروشهيدان وسرداران وسربازان راه خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر شما سردار بزرگ و دیگر سرداران گمنام این سرزمین و جهان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۲:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
لعنت بردشمنان اسلام،لعنت بر کفار لعنت خدا بر دروغگویان ویاوه گویان ،لعنت برظالمان عالم ،،،
هزاران درود بر روح بزرگ شهدای کشورم،هزاران درود بر سردار سلیمانی ،درود بر روح پدر بزرگوارتان که شما را بزرگ کردند چه افتخاری
-
hhgf
۱۲:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دست مریزاد دلاوران دوران. که شر خونخواران دین نمارا از مردم بی گناه خصوصا زنان و کودکان مظلوم و معصوم کوتاه کردید.
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۲:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدايا شكرت نعمت زنده ماندن رابه من دادي تادرشادي اين روزپرافتخارشريك مردم دلاوروپاسداران جان بركف سرزمينم باشم مراياري ده تاسپاس اين نعمت بزرگ رابتوانم انجام دهم امين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا بابات بیامرزه سردار بزرگ...سردار سلیمانی مرددبزرگ خدا بابات بیامرزه
-
ناشناس
۱۲:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
یدالله فوق ایدیهم..
خواست خداست نابودی کفار.
درودبیکران خداوندبه روح همه ی شهیدان حرم وجانبازان این راه .
سلام برسردارسلیمانی محبوب دلها .
تبریک به برادرجانبازم که درسوریه توفیق مبارزه باتکفیری هانصیبش شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدایا شکر
زنده باشی سردار
و یاد مدافعان و رزمندگان گرامی
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۲:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
حمد و سپاس خداوند منان و کریم را که دست یاری اش را از ما دریغ نکرده و نخواهد کرد.

درود بر مدافعین حرم، شهدای عزیزی که جانشان را در راه حفظ ناموس و وطن و اعتلای اسلام ناب محمدی فدا کردند
درود و سپاس بی کران بر صبر و استقامت خانواده های عزیز شهدای مدافع حرم، که نه بلکه مدافع ناموس و وطنمان شدند...
و درود بر رهبر عزیزمان امام خامنه ای
درود بر حاج قاسم دلیر و شکست ناپذیر

این پیروزی حق بر جرگه ی بین المللی کفار ستودنیست و باید جشن گرفت این پیروزی مبارک و میمون را که خداوند نصیب ما مسلمانان کرد...مثل همان روزهاییکه خرمشهر را خدا آزاد کرد با ید دلیرمردان این سرزمینمان... و امروز سوریه و عراق آزاد شد و حق بر باطل پیروز گشت که وعده ی حتمی خداوند است و بارها در قران بر آن تاکید کرده است تا دلمان قرص و محکم گردد و با قوت و صلابت به پیش برویم حتی اگر کفار هزاران برابرمان باشد وقتی خالقمان پشتمان است یعنی پیروزی 100%
و امروز دوباره خداوند پیروزی حق علیه باطل را نشان داد با یدی که قابل رویت بود برای تک به تک مردم...
به لطف یاری خداوند بر دلیرمردان سرزمینمان به پیروزیهای بزرگتر از این دست خواهیم یافت و بساط ظلم و جور و ستم را ریشه کن خواهیم کرد... اندکی صبر سحر نزدیک است...
امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست

امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست

امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست

امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست

امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست

امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست

امروز روز آزادیست
جای شهدا خالیست
Iran (Islamic Republic of)
تیمورزاده
۱۲:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سپاس سردار انشاالله پیام بعدی شمارا ازمناره های خانه خدابشنوییم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۲:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سردار عزیز
از خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون برایتان آرزومندم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
من حقیر این پیام را خواندم وتمام تنم تکان خورد انقدر خوشحال شدم که مثل اینکه کشور خودم اذاد شد واین ازادی به تمام زحمت کشان مبارک باد و این پیام با ارزش باید در تمام روزنامه ها وخبرها بارهاوبارها درج شود تا دشمنان پی به قدرت بزرگ ایران اسلامی ببرندوبه کوری چشم امریکا و اسراییل بساط فتنه بزرگ انان درهم پیچید.
Iran (Islamic Republic of)
Z.MOHAJERANI
۱۲:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سردار سلیمانی باعث افتخار ایران و ایرانی است..
درود بر مردانگی ات سردار !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام و درود فراوان بر شما سردار هميشه پيروز و تمام همرزمانتان
سردار عزيز از شما ممنونيم كه باعث سربلندي اسلام ناب و ايران اسلامي گرديديد اجرتان با خداوند متعال كه خدمت بزرگي به اسلام و ايران و كشورهاي مظلوم كرديد.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
انا فتحنا لك فتحا مبينا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
لعنت خدا بر داعشیان
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۱:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سپاس و درود فراوان خداوند بر شما باد ای سردار با وجودانسان های شجاع و نترسی چون شما افتخار میکنم ایرانی ام
خداوند شما را در پناه خود حفظ نماید.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناش
۱۱:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدارا شکر تشکر از امام زمان ومدافعان حرم خصوصا سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۱:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا یارمولا علی نگهدارت ای شیر مرد رو زهای سخت
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۴۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باشید سردار دست مریزاد حاج قاسم
خسته نباشید برادران رزمنده
روحتان شاد شهیدان در راه خدا
ما را هم شفاعت کنید
اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سردار سر افراز اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز و نیروهای تحت امرشون...

درود بر تمام مدافعین حرم...

چونه آمریکا و اسرائیل و عرعربستان و انگلیس به خاک مالیده شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سردار دلها و فاتح قلبها ما ملت ایران مدیون شما هستیم ای سردار بی ادعا ولایت مدار مالک اشتر زمان ای سرباز مخلص امام زمان علیه السلام به خدا قسم عاشق مرامتم سردار درود بر روح مطهر شهدای مدافع حرم
Iran (Islamic Republic of)
و طن دوست
۱۱:۳۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلام وخسته نباشید خدمت تمامی سرباز آن اسلام، هزاران بار متشکر که با به خطر انداختن جانتان کاری کردید که سرنوشت من وتمام زنان کشورم مانند زنان بی گناه سوری و عراقی نشود. درود بر غیرت وجوانمردیتان. لبخند امام زمان نصیبتان. و من الله توفيق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
فیلم و سرییال فرمانده دشمن شکن سردار حاج قاسم سلیمانی اکنون بایدساخته شود
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
شکرا لله شکرلله شکرالله
Iran (Islamic Republic of)
شادكاني
۱۱:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
الحمدولله كه حق روشن شد و باطل به نيستي گرويد
بي نهايت شكر و سپاس به در گاه خداوندي كه به دست مردان حق اين مهم به بار نشست
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
تبریک می گم به تمام خانواده شهدا در این راه , تبریک به سردار بزرگ طراح عملیات قاسم سلیمانی تا این لکه سرطانی که نابود شد.
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۱:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سرداران اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
تشکر میکنم از خانواده های شهدای که دراین جنگ شش ساله جان دادند سرشان از تنشان جدا شد وبعضا اجسادشان به کشور برنگشت تشکر میکنیم ازسرداررشیدمان سلیمانی سلحشورهای همه این عزیزان درتاریخ کشور مان ثبت شد که یادآور آن هم برای آیندگان دلخراش خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر همه کسانی که جانفشانی کشیدن، درود بر ارتش بی ادعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
مدیون ولایتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سردار متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۰:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
فقط شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سلامت باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ج.ی
۱۰:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا شما و امثال شما را برای کشور نگهدارد
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۰:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باد اسلام
۱۲
آخرین اخبار