اقدام انسان‌دوستانه زن جوان، تحسین کاربران را برانگیخت + فیلم

زن راننده ای که با توقف ماشینش در وسط خیابان به یک عابر از کار افتاده کمک کرد مورد تمجید کاربران قرار گرفت.

زن  جوان با اقدام انساندوستانه اش مورد تحسین کاربران قرار گرفت + فیلم/////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک راننده زن چینی که اقدام به کمک به یک مرد از کار افتاده در یکی از خیابان های این کشور کرده بود مورد تمجید کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود یک مرد از کار افتاده با کمک عصا تلاش می کند تا از خیابانی شلوغ عبور کند. در حالی که چراغ قرمز برای عبور خودروها سبز شده است، وی در وسط خیابان گرفتار می شود.

در ادامه این زن بلافاصله ماشینش را در وسط خیابان متوقف می‌کند و برای کمک به سمت مرد می دود. او پس از رساندن مرد به طرف دیگر خیابان بلافاصله به سمت ماشین می‌رود و حرکت می‌کند. پلیس چین نیز ضمن تاکید بر عدم تخلف این زن، عمل انساندوستانه او را در کمک به این مرد ناتوان ستود.

 این در حالی است که چندی پیش نیز ویدئویی از اقدام جالب یک راننده چینی در کمک به یک زن سالخورده هنگام عبور از عرض خیابان منتشر شد. در حالی که یک زن سالخورده چینی با تکان دادن دستش از رانندگان عبوری در خواست می کرد تا با توقف خودروی خود، امکان عبور وی به آن طرف خیابان را بدهند اما رانندگان به وی کاملا بی توجه بودند. در ادامه راننده یک خودروی زرد رنگ در اقدامی جالب با ماشینش خیابان را مسدود کرد و برای زن سالخورده این امکان را فراهم ساخت تا با امنیت کامل از عرض خیابان عبور کند.

 انتهای پیام/

راننده ای که علیرغم تخلفش مورد تحسین پلیس قرار گرفت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
انسان دوستی چه زیباست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
قدیما این چیزا عادی بود .
یادش بخیر اون قدیما
آخرین اخبار