رئیس دانشگاه قم؛

برگزاری چهارمین کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی

چهارمین کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی با محوریت شکوفایی فطرت بر مبانی مباحث اسلامی در اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز ، رئیس دانشگاه قم ظهر امروز در نشست خبری چهارمین کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی که در اتاق جلسات دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به لزوم شکوفایی فطرت بر مبنای مباحث اسلامی، اظهار کرد: کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی نیز بر همین مبنا و محوریت درحال برگزاری است.

وی افزود: ارائه راهکارهای علمی و عملی تربیت نیروی انسانی، تربیت جوانان ولایت مدار و منتظر، ارتقای سطح فرهنگی جامعه، تربیت جوان ماهر و بانشاط و شناسایی افکار و اندیشه‌های توانمند موجود در جامعه از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

رئیس کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی با بیان اینکه فعالیت‌ها در راستای اهداف کنگره پس از برگزاری کنگره به پایان نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری کنگره هیئت رئیسه کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی در عرصه تحقق عملی دستاوردهای کنگره و ارزیابی آن‌ها تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: دانشگاه قم در کنار حوزه علمیه تلاش می‌کند از بزرگان دینی بهره‌ بگیرد تا بتواند مباحث کنگره را ارتقا داده و به اهداف همایش نزدیک کند.

انتهای پیام/ت

لزوم شکوفایی فطرت بر مبنای مباحث اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار