استاندار کرمان؛

تامین خوراک رسانه های خارجی توسط برخی مدیران کانال های مجازی

استاندار کرمان از اعتراف مدیران کانال های مجازی برای تامین خوراک رسانه های خارجی خبرداد.

تامین خوراک رسانه های خارجی ومدیران تلگرامی بازداشتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد بحران استان باحضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:  جلسه ستاد بحران بلافاصله بعد از زلزله روز جمعه 10 آذر ماه در کرمان برگزار شد و از 70 روستای منطقه زلزله‌زده بازدید به‌ عمل آمد.

وی افزود: تلفات جانی با وجود شدت زلزله روز جمعه در هجدک راور نداشتیم در حالی که در زلزله 6.2 ریشتری سال 83 در  زرند 654 کشته داشتیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: استحکام‌بخشی یک هزار و 500 واحد مسکونی در سال 83 موجب شد تا تلفات جانی در زلزله 6.1 ریشتری هجدک راور نداشته باشیم.

رزم‌حسینی اظهار کرد: خواستار 10 میلیارد تومان کمک از سوی ستاد بحران برای انجام پروژه‌های جلوگیری از سیل هستیم و اگر این اعتبار تامین شود دیگر در استان کرمان سیل هم نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های ساختمانی که بدون رعایت نکات ایمنی دایر شده‌اند، موجب آسیب به مردم در هنگام وقوع زلزله می‌شوند و به همین دلیل بعد از زلزله روز جمعه پنج کارگاه ساختمانی تعطیل و مقرر شد اقدامات لازم برای استانداردسازی این کارگاه‌ها صورت گیرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: افرادی در کرمان بازداشت شدند که شایعه‌پراکنی در فضای مجازی درباره زلزله را آغاز کرده بودند و حتی عکس‌هایی از زلزله ترکیه را به‌جای عکس‌های زلزله هجدک راور منتشر می‌کردند و اقرار کردند که قصد داشتند خوراک برای شبکه‌های خارجی نظیر آمدنیوز را تامین کنند.

رزم‌حسینی از اعلام آمادگی نیروهای نظامی استان کرمان بعد از وقوع زلزله قدردانی کرد وگفت: وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهوری و سایر وزیران در اسرع وقت تماس گرفته و دستورات لازم را برای مدیریت امور صادر کردند.

وی بیان داشت: اشکالاتی در حوزه ارتباطات استان کرمان بعد از زلزله داریم که این مسائل مطرح شد و فردا صبح اکیپی به دستور وزیر ارتباطات به استان کرمان سفر می‌کنند تا نقاط کور ارتباطی در استان برطرف شود.

انتهای پیام/ح

تامین خوراک رسانه های خارجی در زلزله اخیر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار