قدیری ابیانه درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقشه سعودی - اماراتی، عامل کشته شدن علی عبدالله صالح

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کشته شدن علی عبدالله صالح پاسخی به خیانت وی به کشورش بود.

نقشه سعودی - اماراتی، عامل کشته شدن علی عبدالله صالحمحمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله موشکی یمن به عربستان و امارات اظهار کرد: حمله موشکی یمن به عربستان و امارات مربوط به حق پاسخگویی صنعا به تجاوزهای مکرر و جنایات بیشمار ائتلاف عربی علیه ملت یمن است.

وی با بیان اینکه عربستان و امارات هیچ حقی برای تجاوز به کشور یمن ندارند، ادامه داد: اقدام یمن برای حمله موشکی به فرودگاه ریاض و سایت هسته‌ای ابوظبی نشان دهنده قدرت این کشور برای اصابت  اهداف مهم و حیاتی است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عربستان و امارات دارای مراکز حساسی هستند که در صورت اصابت موشک به آنان خسارت بسیاری بر این دو کشور وارد می‌شود.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه به نظر می‌رسد در صورت ادامه تجاوزهای آل‌سعود به یمن، مراکز حساس امارات و عربستان هدف حمله‌های بعدی این کشور خواهد بود، اظهار کرد: مناطق مورد حمله موشکی در نهایت باید با اعلام یمنی‌ها محقق شود.

وی با اشاره به کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن، بیان کرد: علی عبدالله صالح پاسخ خیانت خود را دریافت کرد؛ البته با توجه به شکست صالح در توطئه خود این احتمال که وی توسط عربستان یا امارات کشته شده باشد، وجود دارد.

کارشناس مسائل منطقه در پایان با اشاره به اینکه هر اقدامی برای مقابله با تجاوزات ائتلاف عربی به رهبری عربستان جزء حقوق یمن است، خاطرنشان کرد: رزمندگان یمنی حق ورود به  سرزمین متجاوزین را دارند، چرا که دشمن نیز به کشور یمن وارد شده و بخش‌هایی از آن را اشغال کرده است.

انتهای پیام/

علی عبدالله صالح پاداش خیانت خود را دریافت کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار