برگزاری اولین دوره از کنگره حضرت ام‌البنین(س) توسط کانون مساجد

امیر شمس گفت:اولین کنگره حضرت ام‌البنین (س) با هدف گرامیداشت مقام این حضرت و تجلیل از مادران‌ و‌ همسران شهدا همزمان با شب وفات حضرت ام‌البنین (س) برگزار می‌شود.

امیر شمس دبیر کنگره حضرت ام‌البنین (س) کانون مساجد در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص نخستین دوره از این کنگره ادبی گفت: کنگره حضرت ام البنین (س) با هدف گرامیداشت مقام این حضرت (س) و همچنین تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با شب وفات حضرت ام البنین (س) برگزار می شود.

وی درادامه بیان کرد: فراخوان اولین دوره از کنگره حضرت ام البنین (س) با انتشار پوستر به روی سایت این نهاد، در دو بخش شعر و داستان داده شد و علاقه مندان سه ماه فرصت دارند، تا آثار خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان تهران، تاکید کرد: این کنگره ادبی در بخش شعر، علاقه‌مندان می توانند اشعار کلاسیک و نو را به ما ارسال کنند و در قسمت داستانی، داستان های کوتاه، بلند، داوری می شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش ادبی این کنگره مخصوص نوجوانان و جوانان است، درباره بخش ویژه کنگره حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: به دلیل اینکه وفات حضرت ام البنین (س) به نام مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، در بخش ویژه این کنگره از مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.

شمس با اشاره به همکاری کشور عراق با کنگره حضرت ام البنین (س)، گفت: با توجه به همکاری عتبه حضرت ابوالفضل عباس (ع)، یک نسخه از فراخوان کنگره حضرت ام البنین (س) به منظور حضور شاعران کشور عراق در این محفل، به این عتبه فرستاده شده است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.