امین‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تبیین جایگاه جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه دانشجویان است

دستیار سابق رئیس‌جمهور گفت: مهم‌ترین وظیفه دانشجویان تبیین جایگاه واقعی کشور است و باید اظهارنظرهای درستی کنند.

الهام امین‌زاده دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روز دانشجو به عنوان نماد تقابل با جبهه استکبار، اظهار کرد: 16 آذر هر سال، بزرگداشتی برای شهدای دانشجو برگزار می‌شود که با درک صحیح از وضع کشور و جهان اعتراض خود را نسبت به رژیم دیکتاتوری و زورگویی‌های استکبار اعلام کردند.

وی ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته‌اند و هشیاری خود را نسبت به مسائل نشان داده‌اند.

دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه دانشجویان تبین جایگاه واقعی جمهوری اسلامی است، گفت: دانشجویان باید با رصد و تقویت درک صحیح  از مسائل، بتوانند اظهارنظرهای درستی کنند.

امین‌زاده با بیان اینکه دانشجویان در آگاهی بخشی به توده‌های مردم تاثیر به سزایی دارند، گفت: نقد و انتقاد سازنده نسبت به عملکرد مسئولان در حوزه‌های مختلف از دیگر وظایف مهم دانشجویان است که نباید از آن غافل باشند.

 این استاد دانشگاه تصریح کرد: انتقاد سازنده دانشجویان و نقد پذیر بودن دولت و مسئولان دو بخش مهم در مسیر اصلاح جامعه است اگر خواهان اصلاح و اعتلای جامعه هستیم نباید از این دو عنصر غافل شویم.

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید برای مسائل اساسی کشور برنامه‌ریزی کنند، گفت: دانشجویان باید باور ساختن کشور و "ما می‌توانیم" را در خود تقویت کنند و در این مسیر پیشتاز باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار