اجرای سه هزار و 432 طرح اشتغال برای مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت:در هشت‌ماهه نخست امسال سه هزار و 432 طرح اشتغال در کمیته امداد استان اصفهان اجرا شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سوادکوهی،  بابیان اینکه ایجاد اشتغال موجب توانمند سازی و خودکفایی مددجویان می شود، گفت: طی هشت‌ماهه نخست امسال سه هزار و 432 طرح اشتغال در استان اصفهان اجرا شده است .
وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 53میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان هزینه شده افزود: 36 میلیارد و 911 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۱۴ میلیارد و 238 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق ولایت امداد ، ۴۵ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی و 840 میلیون تومان به‌صورت تلفیقی (امدادی و بانکی) به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت‌شده است.

سوادکوهی بااشاره به طرح های اجرا شده عنوان کرد: طرح‌های ایجادشده در بخش کشاورزی 70 مورد با اعتباردو میلیارد و 457 میلیون تومان ، دام‌پروری 905 موردبا اعتبار یک میلیارد و 599 میلیون تومان ، صنایع‌دستی 426 مورد با اعتباردومیلیارد و 313 میلیون تومان ، فعالیت‌های صنعتی و معدنی 772 مورد با اعتبار 11 میلیارد و 381 میلیون تومان، شیلات سه مورد با اعتبار 50 میلیون تومان و خدمات هزارو 256 مورد با اعتبار21 میلیارد 754 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه استعدادیابی ، مشاوره شغلی ، آموزش و کاریابی ، تهیه طرح توجیه اقتصادی، تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات، بازاریابی، نظارت و هدایت طرح‌ها از جمله خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان است تاکید کرد: ناظران کمیته امداد در هشت ماهه نخست امسال برای پایدارسازی مشاغل 52 هزار و 483 بازدید داشته‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان در پایان گفت: در حال حاضر 53 هزار942 زن سرپرست خانوار به‌منظور دستیابی به استقلال اقتصادی، اجتماعی و استفاده از قابلیت‌های فردی و گروهی از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

 

انتهای پیام/م

 

از ابتدای امسال تاکنون 53میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.