سلیمی خبر داد

برپایی اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر استان بوشهر/ مصدومیت 15 تن بر اثر زلزله

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پس از وقوع زمین لرزه در استان بوشهر اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر برپا شد.

برپایی اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر استان بوشهر/ مصدومیت 15 تن بر اثر زلزلهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه 4 و 9 دهم ریشتری در استان بوشهر، اظهار کرد: این زمین لرزه ساعت 10 و 56 دقیقه روز گذشته(14 آذرماه) در عمق 18 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و شهرهای بنک و دیر را لرزاند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند، عنوان کرد: 7 تیم عملیاتی متشکل از 34 امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان در مناطق متاثر از زلزله ارائه دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خسارت احتمالی ناشی از وقوع زمین لرزه خاطرنشان کرد: وقوع زمین لرزه منجر به مصدومیت 15 تن شد که یکی از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد و 2 تن دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند؛ به علاوه به منظور اسکان اضطراری هموطنان، اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر برپا شد.

انتهای پیام/

مصدومیت 15 تن در زلزله استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار