اولویت استان ایجاد اشتغال و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه های استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی محمد احمدی گفت:هزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام با پیشرفت کاری صفر تا نزدیک به ۱۰۰ درصد در استان وجود دارد که سرعت در روند اجرایی و تکمیل آنان برای مجموعه مدیران ارشد استان در اولویت است.


وی خواستار پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب بیش از پیش اعتبارات متمرکز شد و افزود: به طور حتم مدیرانی که در جذب اعتبارات متمرکز از مرکز موفق‌تر عمل کنند در ارزیابی آنان لحاظ می‌شود.


احمدی با بیان اینکه طرح های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تخصیص اعتبار هستند، افزود: به طور حتم تکمیل طرح‌های نیمه تمامی که جزو مطالبات اصلی مردم بوده و به نوعی در اشتغال، رونق تولید و اقتصاد استان نقش به سزایی دارند، در اولویت هستند.


نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت نسبت به استان‌های کمتربرخوردار نگاه ویژه‌ای دارد، ادامه داد: افزایش اعتبارات عمرانی با وجود محدودیت‌های موجود در کشور بیانگر عزم جدی دولت برای توسعه بیش از پیش این استان‌ها است.


احمدی با بیان اینکه با رایزنی درمرکز کشور، بودجه ریزی، تزریق تسهیلات و تامین اعتبارات به دنبال به سرانجام رساندن طرح‌های مهم استان هستیم، تاکید کرد: به طور حتم اعتبارات بر اساس شاخص و بدون تبعیض توزیع می‌شود.

انتهای پیام/د

تکمیل طرح های نیمه تمام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
ساخت راه آهن یاسوج اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
ساخت راه آهن یاسوج اصفهان