وداع مردم هفشجان با شهید مدافع حرم منصور عباسی

آیین وداع با شهید مدافع حرم منصور عباسی در زادگاهش شهر هفشجان برگزار شد.

وداع مردم هفشجان با شهید مدافع حرم منصور عباسیبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مردم ولایتمدار و شهیدپرور هفشجان عصر امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶ و همزمان با ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، در آیینی در مسجد جامع این شهر، با شهید مدافع حرم منصور عباسی وداع کردند.

در این مراسم، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسی از شهدای دفاع مقدس و برادر این رزمنده شهید مدافع حرم گرامی داشته شد.

این برنامه از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع هفشجان برگزار گردید و مراسم وداع پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و تا ساعت ۲۰ در مسجد جامع ادامه یافت.

آیین وداع با شهید منصور عباسی همچنین از ساعت ۸ صبح فردا پنج شنبه ۱۶ آذر با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان شهرکرد، خانواده معظم و ایثارگران و رزمندگان و همسنگران این شهید در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در شهرکرد برگزار و پس از ادای احترام نظامی، برای تشییع، به میدان ۱۲ محرم شهرکرد منتقل می‌گردد.

پیکر پاک این شهید والامقام ساعت ۹ صبح فردا پنج شنبه ۱۶ آذر بر روی دستان مردم شهیدپرور از حرم مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) تا میدان ۱۲ محرم شهرکرد مرکز استان تشییع و پس از اقامه نماز میت، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است: پاسدار و رزمنده شهید مدافع حرم منصور عباسی متولد ۹ فروردین سال ۱۳۳۶، جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید آیت الله عباسی، اهل شهر هفشجان می‌باشد که در منطقه البوکمال سوریه و به دست تک تیراندازان تکفیری داعش به شهادت رسید.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

وداع با شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
شماها که گفتید داعش سرنگون شد ولی انگار دوباره سر کثیفشون دوباره سبز کرده!!!!!!
آخرین اخبار