سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن

کسب سه امتیاز مهم بود که خوشبختانه توانستیم به دست بیاوریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن،‌ گفت: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و در نیم فصل فرصت داریم خودمان را تقویت کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران، گفت: ما در این چند وقت خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم.اگر سرمربی تیم ملی بودم فراهانی را دعوت می‌کردم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و در نیم فصل فرصت داریم خودمان را تقویت کنیم.

وی افزود: کسب سه امتیاز مهم بود که خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را به دست بیاورم به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و از آنها حلالیت می‌طلبم با توجه به اینکه شاید سه نفر از بازیکنان از ما جدا شوند از آنها حلالیت می‌طلبم. باید خودمان را تقویت کنیم. این پیروزی برایمان بسیار خوب بود و در ادامه می‌توانیم با روحیه بیشتر کارمان را دنبال کنیم به اعضای هیأت مدیره هم گفته‌ام اگر تیم را تقویت نکنید مشکلاتمان بیشتر خواهد شد.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه تأکید کرد: سه بازیکن از تیممان جدا می‌شوند و باید تیممان را تقویت کنیم. هدفگذاری که داشتیم عقب هستیم و حتی به نصف از هدفمان هم نرسیدیم.این روند حرکتی که داریم و عملکردمان نشان می‌دهد که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. از هیأت مدیره بابت حمایتی که از من دارد تشکر می‌کنم این اتفاق به من و تیم کمک کرد. حتما باید تیم را تقویت کنیم و نقاط ضعفمان را از بین ببریم. ما آسیا را هم در پیش داریم و باید در آن مسابقات نتایج خوبی بگیریم. اگر در آسیا خودمان را خوب تقویت نکنیم به مشکل می‌خوریم. اگر از گروهمان هم بالا رفتیم در ادامه نیاز به تقویت بیشتر و قوی‌تر شدن داریم.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: سه تن از بازیکنان قرار است از ما جدا شوند که جدایی یک نفر قطعی شده است اگر آنها رفتند برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم اما اگر در جمع ما بمانند قطعا تمرکزشان بیشتر خواهد شد و می‌توانند کیفیت بالاتری از خود به نمایش بگذارند. روزی که به ما گفتند قصد دارند جدا شوند واقعا متعجب شدیم این نفرات بازیکنان خوبی هستند که اگر بمانند به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: یک بازیکن از ما رفتنش قطعی شده و ا ین مسئله مشکل‌ساز خواهد شد با آزادی صحبت کرده‌ایم و قرار است استارت کار را برای بازیکنان بزند زمان کمی داریم و باید هر چه سریع‌تر با جذب نیروهای جدید و تربیت تیم به هماهنگی برسیم. 

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.