چراغپور: ثبات باعث قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل شد

کارشناس فوتبال گفت: ثبات در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان منجر به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول شد.

چراغپور: ثبات منجر به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل شدجلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برد پرسپولیس برابر سپیدرود رشت اظهار کرد: پرسپولیس هوشیارانه بازی کرد و برانکو این موضوع را می دانست که تیم ته جدولی سپیدرود رشت خطرناک تر از مابقی تیم هاست و شاید حادثه غیر مترقبه در این بازی رخ بدهد. 

او ادامه داد: تیم سپیدرود رشت در سه صحنه بازی فرصت گلزنی به پرسپولیس را داشت اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند و این بازی را با یک گل باخت. شکافی میان حسینی و خلیل زاده مدافعان پرسپولیس  وجود دارد که سپیدرود رشت با استفاده از نزهتی و ابراهیمی قصد داشت  از این شکاف به گل دست یابد اما موفق به گلزنی نشد. 

شکاف میان مدافعان پرسپولیس نقطه ضعف این تیم است 

مدیر فنی سپید رود رشت بیان کرد: اکثر تیم ها به شکاف ایجاد شده میان مدافعان پرسپولیس آگاهی دارند و برانکو باید این نقطه ضعف تیمش را در نیم فصل دوم برطرف کند. ربیع خواه و کامیابی نیا دو هافبک دفاعی پرسپولیس هم شکاف ایجاد شده را در خط دفاع پر نمی کنند و برانکو باید یک بازیکن در شکاف ایجاد شده قرار بدهد تا تیمش از این نقطه گل نخورد. 

چراغپور تصریح کرد: سایر بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بازی را اداره کردند و سه امتیاز حساس را در دقایق پایانی بدست آوردند. به هر حال سپیدرود رشت هم بعد از دریافت گل در انتهای بازی نتوانست گل خورده را جبران کند. 

او اظهار کرد: برانکو در دقایقی از بازی از پلن B استفاده کرد و دست به تغییر در ترکیب تیمش زد. منشا و ماهینی با احمد زاده و محرمی تعویض شدند. در ابتدای دیدار ماهینی  بازی کرد اما در اواخر بازی برانکو با آوردن محرمی تیمش را هجومی کرد. 

کارشناس فوتبال درباره دلایل قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول بیان کرد: آنچه که پرسپولیس را با سایر تیم ها متمایز کرده است ثبات در کادر فنی این تیم است. برانکو سه و سال نیم است که در پرسپولیس حضور دارد اما سایر مربیان یک فصل در یک تیم دوام نمی آورند. همچنین پرسپولیس شاکله اصلی خود را حفظ کرده است و فقط چند بازیکن به این تیم اضافه شدند. ثبات در مدیریت هم سومین علت قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول است. پرداخت به موقع حقوق بازیکنان هم باعث شده که بازیکنان پرسپولیس بدون دغدغه بازی کنند و تمرکزشان روی بازی کردن خود باشد. 

تیم سپیدرود رشت نیاز به ترمیم در نیم فصل دوم دارد 

چراغپور در پایان درباره عملکرد سپید رود رشت خاطر نشان کرد: این تیم  آبرومندانه بازی کرد و هواداران از عملکرد تیم خود رضایت داشتند. 5 باخت در بازی های پایانی نیم فصل باعث شده است که نظام تیمی سپید رود رشت متزلزل شود و این تیم در برخی از خطوط احتیاج به ترمیم دارد . این تیم باید 16 امتیاز در نیم فصل دوم کسب کند تا در لیگ برتر بماند. البته امتیاز گیری در نیم فصل دوم سخت است و تیم ها با آمادگی کامل پا به مسابقات می گذارند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار