تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره شعر پیامبر مهربانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استقبال خوب شاعران داخلی و خارجی مهلت ارسال آثار به دومین کنگره بیت المللی شعر پیامبر مهربانی به میزبانی این استان تا ۲۵ آذر تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره شعر پیامبر مهربانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهارداشت: همچنین برای فراهم شدن شرایط برای حضور بیشتر مهمان زمان برگزاری این کنگره بین المللی هم تغییر کرد.

وی افزود: با توجه به نظر شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی شعر پیامبر مهربانی با تمدید شدن زمان ارسال آثار تاریخ برگزاری کنگره نیز به ۱۳ و ۱۴ دی ماه تغییر پیدا کرد.

وی تصریح کرد: آثار شعرای کشور‌های اسلامی با ۹ زبان فارسی، انگلیسی، بلوچی، ترکی، کردی، عربی، ترکمن، اردو، پشتو و گویش سیستانی در دومین کنگره بین المللی شعر پیامبر مهربانی (ص) به میزبانی زاهدان پذیرش می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: زبان بلوچی و گویش سیستانی به دلیل برگزاری این کنگره در این استان مد نظر قرار گرفته شده است.

مسگرانی افزود: ترویج و توسعه وفاق و همدلی برای تقویت پیوند میان پیروان مذاهب اسلامی و معرفی مشترکات در گستره ایران و جهان اسلام، تولید و معرفی آثار فاخر ادبی با محتوای وحدت اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره است.

وی تصریح کرد: این اشعار در ۲ بخش کلاسیک و نو سروده شده اند.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را با موضوعات از شبانی تا شبانه‌های عروج، شرح درد اشتیاق، مهربان باشیم، وحدت و برادری و منادی عدالت و آزادی به دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی شعر پیامبر مهربانی (ص) به آدرس زاهدان، بلوار خرمشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان یا نشانی الکترونیکی payambarmehrabani@mihanmail.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار