مدیرکل راه و ترابری استان سمنان:

طرح زمستانه راهداری‌ها در استان سمنان آغاز می شود

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از آغاز طرح زمستانه راهداری‌ها برای حفاظت از مسیرهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : هم‌زمان با آغاز فصل سرما و ریزش باران و برف طرح زمستانه اداره کل راهداری استان سمنان نیز اجرا می‌شود.


وی با بیان اینکه این طرح باهدف حفاظت از مسیرهای مواصلاتی استان سمنان اجرایی می‌شود افزود: جلوگیری از مسدود شدن راه‌های استان سمنان در مواقع برف و بوران از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط نیروهای راهداری انجام می‌شود.


سامان‌دهی 43 تیم راهداری در محورهای مواصلاتی استان سمنان


مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به سامان‌دهی 43 تیم راهداری در محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت : با توجه به تعطیلات پایان هفته و حجم گسترده مسافران در محورهای استان سمنان این طرح از هم‌اکنون در حال اجرا است.


وی ابراز داشت: 300 نفر از مأموران راهداری در این طرح در گردنه‌های برف‌گیر و سایر محورهایی که حساسیت بیشتری دارند مستقر شدند.


نزاد صفوی با بیان اینکه به سبب شرایط جوی وقوع برخی مشکلات در مسیرهای کوهستانی استان سمنان پیش‌بینی‌شده است گفت : اداره کل راه و ترابری استان سمنان برای این مسئله تمهیدات ویژه‌ای دارد که خسارات ناشی از برف و بوران و کولاک را به حداقل ممکن می‌رساند.


وی با بیان اینکه بیش از 180 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای بازگشایی مناطق برف‌گیر سامان‌دهی شدند افزود: 600 تن و نمک و شن نیز برای اجرایی این طرح در انبارهای اداره کل راه و ترابری آماده است تا به هنگام وقوع بحران و مسدود شدن مسیرها از آن استفاده شود.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.