رویداد استارت آپ در مشهد برگزار می شود

رویداد استارت آپی ایده پروری و کار آفرینی گردشگری اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود

رویداد استارت آپ  در مشهد برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  یوسف بیدخوری جانشین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: ایده پروری ها و استفاده از ایده ها و مکاتبات با دانشگاههای فعال در حوزه گردشگری و پارک علم و فن آوری صورت گرفته است.

وی  افزود: واحدهای اقامتی زیادی در سطح شهر مشهد فعال هستند و می توانند زمینه عملیاتی پیدا کنند و میراث فرهنگی تا مرحله عملیات واجرا پای کار است.

 سعید برزگر رئیس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی میراث فرهنگی خراسان رضوی نیز گفت: استارت آپ حدود 4سال است که وارد ایران شده است  و هدف از آن حمایت از ایده ها، تولید  و عرضه محصول است.


وی  افزود: میراث فرهنگی خراسان رضوی بنا بر دستور معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور استارت اپ کشوری را در زمینه واحدهای اقامتی برگزار خواهد کرد این استارت آپ ها بر اساس قابلیت هر استان ابتدا در سطح استانی و سپس ملی برگزار می شود.


رئیس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت : در این استارت آپ بازاریابان، دانشگاهیان، مدیران تجاری، برنامه نویسان می توانند شرکت کنند و داوران از 10ایده برتر 3ایده را به عنوان بهترین ایده استارت آپ انتخاب می کنند.

این استارت آپ اردیبهشت ماه سال اینده در مشهد برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام//ز.ج

برگزاری جلسه هماهنگی رویداد استارت آپی  در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.