ادامه پخش «سایه‌بان» با حضور بهزاد فراهانی + تصاویر

از امشب، قصه بهزاد فراهانی در سریال «سایه‌بان» کاری از برادران محمودی آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ از امشب (پنجشنبه ۱۶ آذر)، قصه بهزاد فراهانی در سریال «سایه‌بان» کاری از برادران محمودی آغاز می شود. 

این سریال که تا کنون یازده قسمت از آن پخش شده است، از این قسمت با حضور بهزاد فراهانی بازیگر نقش خسرو که از گرجستان آمده ادامه پیدا می کند. مژده دختر دایی خسرو ( بهزاد فراهانی) است که قرار بود با آرمان ازدواج کند؛ اما به دلایلی این اتفاق نیفتاده است.

ادامه سایه‌بان با حضور بهزاد فراهانی +تیزر جدید

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به امین تارخ، هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، عليرضا جعفری ، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، علی اوسیوند، كمند امير سليمانی، محمد عمرانی و با حضور افتخاری کامران تفتی و آناهیتا افشار اشاره کرد.

ادامه سایه‌بان با حضور بهزاد فراهانی +تیزر جدید

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکی است برای رفاقت دیرینه شان ...»

خاطرنشان می‌شود؛ سریال «سایه‌بان» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا پنج شنبه ساعت۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن ۱ نیمه شب، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد است.

 

انتهای پیام/

 

سایه بان امشب وارد قصه تازه ای می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار