فرماندار فامنين خبر داد:

تسهيلات210 ميليارد ريال اشتغال فراگير در فامنین

فرماندار فامنین با تاکید بر ایجاد اشتغال در شهرستان فامنین گفت: 210 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال فراگير براي شهرستان در نظر گرفته شده است.

تسهيلات210 ميليارد ريال اشتغال فراگير  در فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار فامنين در دیدار با جمعي از فعالان فرهنگی ماماهان و خادمین موکب قمربنی هاشم (ع) ض گفت : وام اشتغال فراگير زير نظر ادارات جهاد کشاورزي ، صنعت ، معدن ، تجارت و ميراث فرهنگی بوده و مبلغ آن براي وام گيرنده شناور است و شخص با آورده 17 درصدي مي تواند اين وام را دريافت کند.
سید مجید شماعی اضافه كرد: سود اين وامها 12 درصد است و مبلغ 210 ميليارد ريال در خصوص وام اشتغال فراگير براي شهرستان فامنين در نظر گرفته شده است.
شماعي ادامه داد: سود وام توسعه اشتغال روستايي 9تا6 درصد بوده و شامل طرح هاي کشاورزي ، گلخانه اي ، کشت هاي کم آب بر و ساخت و ساز دامداري ها و... می شود .
فرماندار در پایان اعلام آمادگی خود و دستگاه های اجرایی شهرستان برای حضور در بین مردم جهت اطلاع رسانی لازم و کافی و همچنین همکاری در تسهیل پرداخت وام ها را اعلام كرد.
در این دیدار یکی از خادمان موکب با تشریح فعالیت خادمان موکب قمربنی هاشم (ع) گزارش مختصری هم از فعالیت یکساله این اعضا در زمینه فرهنگی در سطح شهرستان بخصوص ماماهان ارائه كرد.

انتهای پیام/ش.و

اعتبار 210میلیاردی برای اشتغال فراگیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار