پیام تبریک استاندار به مناسبت روز دانشجو

عبدالمجمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی ۱۶ آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن کامل پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ساله ۱۶ آذر یادآور شهادت سه آذر اهورایی دانشگاه، شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و خون گرم و جوشان خود را در رگ‌های فسرده و خواب آلود جامعه جاری و ساری کردند و برای همیشه درس ظلم ستیزی، عزت خواهی و حریت و آزادگی را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند. شهیدانی که در طول این سال‌ها آرمان و اندیشه والا و بلند شان هرگز از ذهن‌ها و دل‌ها پاک و زدوده نشده است.

امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی و دانشجویان متعهد و اندیشه ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن و درخشان یعنی توسعه و تعالی کشور وحاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می‌شود. آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی، عدالت و رفاه اجتماعی، آزادی و کرامت‌های انسانی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسۀ ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده بتوانیم در سایه همدلی و تعامل با حفظ فضای توام با نشاط و پویایی، تکثر و تضارب آرا در محیط‌های علمی و دانشگاهی در جهت پیگیری و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وشهدای والامقام باشیم.

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/

 

پیام استاندار قزوین برای روز دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار