اعتبارات مصوب عمرانی استان اردبیل ۱۲ میلیارد تومان است

اعتبارات مصوب عمرانی استان اردبیل ۱۲ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد مجیدی معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: اعتبارات مصوب عمرانی استان اردبیل 12 میلیارد تومان است که از این میزان اعتبار بخشی ابلاغ شده و به منظور جذب آن برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بخش ابلاغ شده شامل بندهای " ز "  و  بند " ه " تبصره 5 قانون بودجه 96 است که اعتبارات  بند" ز " سه درصد نفت و گاز 920 میلیون تومان است و تاکنون 40  درصد آن  به عبارتی 368 میلیون تومان تخصیص یافته است.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه این تخصیص در قالب اسناد خزانه اسلامی است، تصریح کرد: سررسید اسناد 28 آذر ماه امسال اعلام شده که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

 مجیدی اظهار کرد: با وجود محدودیت زمانی باقی مانده تا سررسید اسناد، به منظور جذب آن برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است تا پروژه هایی که قرار است در قالب این بخش از اعتبارات عمرانی عملیاتی شود، اعتبار خود را جذب کند و بتوانیم در این زمینه برای حل مشکلات عمرانی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی با تاکید به ضرورت استفاده بهینه از اعتبارات مصوب بیان کرد: از تمامی بخش‌ها و حوزه‌های اداری درخواست کردیم نسبت به پیشبرد برنامه‌ها مطابق اعتبار مصوب نهایت تلاش خود را به کار گیرند و در این زمینه با ما نهایت همکاری و مشارکت را برای دستیابی به اهداف مورد نظر داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

ضرورت استفاده بهینه از اعتبارات مصوب عمرانی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.