امام جمعه ماکو؛

دانشجو باید بانشاط، پویا و استکبار ستیز باشد

امام جمعه ماکو گفت: دانشجو باید بانشاط، پویا و صد البته استکبار ستیز جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجه الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد ماکو برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو تاکید کرد: دانشجو باید بانشاط، بویا و صد البته استکبار ستیز جامعه باشد.

وی دانشجو را مایه سرافرازی جامعه برشمرد و گفت: دانشجو باید در کنار درس خواندن، پژوهشگر باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه، رصالت اصلی دانشجویان را انتقادپذیری درست در کنار فراگیری علم ابراز کرد: عدالت‌گرایی باید در وجود جنبش‌های دانشجویی ترویج یابد و اصول کارها بر مبنای عدالتگرایی باشد.

امام جمعه ماکو خلوص نیت و دوری از دورویی را دو امر مهم در روابط بین دانشجوها برشمرد و گفت: باید آرمانگرایی به جای مسئولیت‌گرایی به کار برده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: در زمان جنگ بودند دانشجویان نخبه ای که از خانواده خود گذشتند و برای میهن و کیان خود جان خود را نثار کردند.

سیف الدین آب برین خطاب به دانشجویان دانشگاه اظهار کرد: دانشجو با تفکرات درست می‌تواند نقش دگرگون کننده‌ای در جامعه به وجود بیاورد.

وی فرهنگ دانشجویی را برترین فرهنگ‌ها ابراز کرد و افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی باید بر اصول و قواعد نظام مبتنی بوده و در راستای شکوفایی رشته شغلی خود تلاش کنند

در ادامه، مدرک کارشناسی افتخاری شهید اسدپور که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو بود به پدر وی تقدیم شد .

در پایان مراسم از 91 نفر از دانشجویان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی با اهدای تندیس قدردانی شد.

اجرای نمایش تئاتر و پخش کلیب از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد ماکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.