رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی؛

تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی 19 نفر را به کام مرگ برد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی 19 نفر را به کام مرگ برد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سرهنگ رضایی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال 19 فقره تصادف فوتی و هزار و 645 فقره تصادف جرحی در شهرهای خراسان جنوبی رخ داد که در این تصادفات 19 نفر کشته و 2 هزار و 102 نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه گروه سنی 15 تا 25 سال، در صدر کشته ها و زخمی های تصادفات درون شهری خراسان جنوبی قرار دارند،افزود: تعداد کشته ها در این تصادفات در مقایسه با مدت مشابه پارسال تفاوتی نداشت اما تعداد زخمی ها 23 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ رضایی گفت: 16 درصد متوفیان و 18 درصد زخمی های تصادفات امسال از گروه سنی 1 تا 15 سال، 63 درصد متوفیان و 34 درصد زخمی ها از گروه سنی 15 تا 25 سال و 5 درصد متوفیان و 21 درصد زخمی ها از گروه سنی 25 تا 35 سال بودند.


وی با بیان اینکه 58 درصد متوفیان و 52 درصد زخمی های تصادفات امسال موتور سواران بودند،افزود: بیشترین علل تصادفات درون شهری استان در این مدت با 34 درصد مربوط به رعایت نکردن حق تقدم و 30 درصد مربوط به توجه نکردن به جلو بوده است.


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: 66 درصد مقصران تصادفات امسال در استان رانندگان ماشین های سواری، 23 درصد رانندگان موتور سیکلت، 7 درصد رانندگان وانت و 2 درصد دوچرخه سواران بودند.

وی افزود:بیشترین تصادفات درون شهری استان در ساعت های 12 تا 14 و 20 تا 22 رخ می دهد و چهارشنبه ها آمار تصادفات بیشتر از روزهای دیگر هفته است که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان شلوغی چهارشنبه بازار بیرجند را یکی از دلایل آن می داند.
انتهای پیام/ب


2 هزار و 102 نفر زخمی در تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.