رئیس اداره بهداشت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء؛

آغاز طرح مردم یاری محمد رسول‌الله در منطقه شرق کشور

رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: طرح مردم یاری محمد رسول‌الله در منطقه شرق کشور و خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ‌دوم علیرضا رنجبر‌نایینی رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ارائه خدمات پزشکی به مردم محروم خراسان جنوبی در منطقه سلم‌آباد سربیشه به قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور ارتش جمهوری اسلامی محول شده که در این راستا تیم پزشکی 60 نفره به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از 60 تیم پزشکی 40 پزشک عمومی و 20 پزشک متخصص به منطقه اعزام شدند افزود: براساس معنویات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در راستای خدمت به محرومان با حضور نیروهای چهارگانه ارتش رزمایش بزرگ بهداشت درمان و طرح مردم یاری محمدرسول‌الله از 12 تا 17 آذر ماه در شرق کشور و خراسان جنوبی در حال انجام است.

رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: سامانه سیار دندانپزشکی قرارگاه پدافند هوایی در منطقه مستقر شده است که تاکنون 470 نفر ویزیت شدند و 150 نفر خدمات دندان پزشکی دریافت کردند افزود: همچنین 4 هزار و 63 نفر ویزیت رایگان شده‌اند.

وی اظهار داشت: پزشکان اطفال، ارتوپدی، پزشک عمومی، روان پزشکی، مغز و اعصاب،دندان پزشکی، ارولوژی، زشکان متخصص قلب و داخلی در این رزمایش به صورت رایگان مردم را ویزیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

اعزام ۶۰ پزشک متخصص و عمومی به مناطق محروم خراسان جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.