نتایج دیدارهای صبح روز نخست کشی آزاد مشخص شد/صعود ایزی پایپ و خیموری مغولستان به نیمه نهایی

در پایان رقابت‌های صبح روز نخست کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان تیم‌های ایزی پایپ و خیموری مغولستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

نتایج دیدارهای صبح روز نخست کشی آزاد مشخص شد/صعود ایزی پایپ و خیموری مغولستان به نیمه نهاییبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و فردا شب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

در صبح روز نخست این مسابقات ۹ دیدار مقدماتی انجام شد که تیم‌های بیمه رازی، ایزی پایپ کاشان در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم ایزی پایپ کاشان در گروه D. این رقابت‌ها با دو پیروزی مقابل تیم‌های رایندی گرجستان و کلیچیک قرقیزستان بعنوان تیم نخست گروه خود به دور بعد صعود کرده است.

تیم‌های بیمه رازی صبح امروز در مقابل تیم بی اس برادرز قزاقستان به پیروزی رسید و برای مشخص شدن تیم اول گروه C. از ساعت ۱۵ امروز به مصاف تیم ستارگان ساری می‌رود و در صورت پیروزی در این رقابت، صبح فردا دیدار خود را برای حضور در مسابقه فینال با تیم ایزی پایپ کاشان انجام می‌دهد.

همچنین در گروه A. این رقابت‌ها نیز تیم تایتان مرکوری آمریکا دو دیدار خود را مقابل حریفان خود با پیروزی پشت سر گذاشته و در صورت پیروزی عصر امروز مقابل تیم ان اس‌ای بلغارستان بعنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود، این تیم نیز در صورت سرگروهی، صبح فردا برای مشخص شدن دیگر فینالیست این رقابت‌ها به مصاف تیم خیموری مغولستان که در گروه B. با دو پیروزی عنوان تیم نخست را بدست آورده، می‌رود.

نتایج دیدار‌های برگزار شده مسابقات صبح روز نخست به شرح زیر است:
دور اول:
گروه Aـ:
تایتان مرکوری آمریکا ۹- مونترال کانادا یک
هند ۹- ان اس‌ای آکادمیک بلغارستان یک
گروه Bـ:
خیموری مغولستان ۸- تاجیک ایر تاجیکستان ۲
گروه Cـ:
بیمه رازی ۱۰- بی اس برادرز قزاقستان صفر
گروه Dـ:
ایزی پایپ کاشان ۷- رایندی گرجستان ۳

دور دوم:
گروه Aـ:
تایتان مرکوری آمریکا ۸- هند ۲
مونترال کانادا ۷ - ان اس‌ای آکادمیک بلغارستان ۳
گروه Bـ:
خیموری مغولستان ۴ – اس سی بوداپست مجارستان ۴
گروه Dـ:
ایزی پایپ کاشان ۱۰- کلیچیک قرقیزستان صفر

انتهای پیام/

نتایج ۹ دیدار مقدماتی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.