شیخ نعیم قاسم:

آمریکا می‌خواهد فلسطین را حذف کند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس پیامی به کسانی است که در حاشیه نشسته‌اند و در خوابند؛ زیرا آمریکا به دنبال حذف فلسطین است.

آمریکا می‌خواهد فلسطین را حذف کندبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در سومین روز کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی برگزار شد، طرح دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا در این زمینه را محکوم کرد.

ایستادگی برابر توطئه های استکبار جهانی در اتحادیه علمای مقاومت

شیخ نعیم قاسم در این نشست به تبیین اهداف اتحادیه علمای مقاومت پرداخت و گفت: ایستادگی در برابر توطئه های استکبار جهانی، نقش علما و نخبگان در مقابله با تکفیری و نقش علما و نخبگان بعد از شکست داعش در منطقه از جمله مباحث محوری است که توسط این اتحادیه دنبال می شود.

وی افزود: این اتحادیه از سال ١٩٨٢ با دستور امام خمینی(ره) کار خود را آغاز کرد و چند سال پس از فعالیت این اتحادیه شاهد تشکیل حزب الله بودیم. همه ما در راه جهاد با اسراییلی ها جمع شده ایم و مهم این است که جهت گیری های ما درست بوده است و هدایت منطقی و درستی داشته ایم.

وی یادآوری کرد: اکنون ما هم در مقاومت حضور داریم و هم در عرصه سیاست نقش آفرینی می‌کنیم. در مبحث تکفیری ها نیز از سال ٢٠١٣ به صورت محدود و برای کمک به سوریه وارد میدان شدیم و به جبهه مقاومت کمک کردیم.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار