سرمربی تیم ملی فوتسال ؛

استان مرکزی به کلاس‌های دانش افزایی فوتسال نیاز دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال درسفر به شازند گفت: استان مرکزی به کلاس‌های دانش افزایی فوتسال نیاز دارد.

استان مرکزی به کلاس‌های دانش افزایی فوتسال نیاز داردناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه کلاس‌های دانش افزایی فوتسال در شهرستان شازند گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: استان مرکزی و به تبع آن شهرستان شازند یکی از مناطقی است که به اینگونه آموزش‌ها نیاز دارد.

ناظم الشریعه افزود: در این شهرستان، اصول پایه فوتسال در مدت یک روز آموزش داده شد و اگر بخواهیم پیشرفت کنیم در فوتسال باید بروز باشیم.

گل پور مسئول استعداد یابی تیم‌های ملی کشور هم گفت: حدود ۵۰ نفر از مربیان شهرستان در این کلاس‌های عملی و تئوری حضور داشتند..

گل پور اضافه کرد: مسئولان باید پیگیر باشند تا این گونه کلاس‌ها ادامه دار و عمقی باشد تا بتوانند در کلاس‌ها و دوره‌های بالاتر حضور داشته باشند.

برای اولین بار در شهرستان شازند به همت کمیته فوتسال، هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان کلاس دانش افزایی فوتسال با حضور ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در محل سالن ورزشی امام علی (ع) شازند برگزار شد.

این کلاس‌ها در دو بخش عملی و تئوری با مباحث تکنیکی و تاکتیکی در زمینه‌های مختلف ورزش فوتسال از جمله اصول حمله و دفاع، سیستم بازی، شیوه بازی، شیوه حمله برگزار شد.

انتهای پیام / ج


سخنان سرمربی تیم ملی فوتسال در شازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.