شعار ولایت و توسعه شعار همه مردم کرمان است

استاندار کرمان گفت: کرمان همواره در دوران بعد و قبل از انقلاب پیشگام بوده است و نمونه این پیشگامی را امروز در فعالیت های سردار سلیمانی شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با محوریت آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و شهیدان دانشجو، گفت: استان کرمان دارای مردمی نجیب و سختکوش است که با وجود بحران آب و اقلیم گرم و خشک این استان، 25 درصد باغات کشور را در خود جای داده است.


وی با اشاره به وجود مفاخر بزرگی در استان کرمان، یادآورشد: بیش از یک میلیون جمعیت استان در مناطق محروم زندگی می کنند و این موضوع زیبننده نظام جمهوری اسلامی نیست لذا نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گره گشای این موضوع خواهد بود.


استاندار کرمان تصریح کرد: در ابتدای کار دولت در استان کرمان ، به دنبال ترسیم مدل توسعه ای برای امر پیشرفت با حضور همه ارکان نظام جمهوری اسلامی بودیم، ضمن آنکه به دنبال آن بودیم که جایگاه ممتاز ائمه جمعه را به عنوان ناظر تبیین کنیم.


رزم حسینی با اشاره به فعالیت 4 ساله خود در استانداری کرمان، گفت: ما به دنبال وحدت سیاسی بودیم که با تدوین منشور اخلاقی و سیاسی این مهم در استان کرمان تبیین شد و امروز همه معتقدند استان کرمان بعد از انقلاب یکی از طلایی ترین دوران سیاسی خود را در وحدت و همدلی حکم فرماست.


وی اظهار کرد: استان کرمان، اولین استان کشور بود که در سال 93 با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و ایده شهر نمونه قلعه گنج در کشور این موضوع را کلید زد.


استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نزاع های منطقه ای وسیاسی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و خوشبختانه با هدایت آیت الله جعفری این مهم در استان کرمان تحقق یافته است، اظهار کرد: براساس شعار ولایت و توسعه در استان کرمان همه فعالان سیاسی و اقتصادی پذیرفتند پایبند منشور اخلاقی باشند و نمونه بارز آن را در انتخابات سال های 93 و 95 شاهد بودیم.


رزم حسینی با تاکید بر اینکه شعار ولایت و توسعه امروز به شعار و باور همه مردم کرمان تبدیل شده است و این موضوع نیز در متن حکم مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام علیدادی سلیمانی را شاهد بودیم، افزود: کرمان همواره در دوران بعد و قبل از انقلاب پیشگام بوده است و نمونه این پیشگامی را امروز در فعالیت های سردار سلیمانی شاهد هستیم.


وی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم دیگر خطا نکنیم و باید به سمت سبک جدیدی از مدیریت ها در منطقه حرکت کنیم، گفت: موفقیت های این سبک جدید مدیریتی در استان کرمان به گونه ای شده است که این الگو توسط ریاست جمهوری به سایر استان های کشور ابلاغ شده است.


استاندار کرمان با تاکید بر اینکه چاره ای جزء اجرای مدیریت جهادی و واقعی نداریم، تصریح کرد: امیدواریم با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده جدید ولی فقیه در استان کرمان، این راه ادامه پیدا کرده و شاهد باشیم در مشی پدرانه حجت الاسلام علیدادی فعالیت های اقتصادی و تعالی جمهوری اسلامی در استان کرمان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ی

شهرستان قلعه گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار