سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی خبر داد

حمایت از ابتکارات دانشجویان شهرستان دشتی

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی گفت: از ایده‌ها و ابتکارات دانشجویان در سطح شهرستان حمایت می‌کنیم.

حمایت از ابتکارات دانشجویان شهرستان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد حسینی بعد از ظهر امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی شهر خورموج اظهار داشت: فلسفه وجودی 16 آذر در تقویم جمهوری اسلامی روزی است که دیوار استکبار فروریخت و این روز، روز مبارزه با استکبارستیزی بود.

وی افزود: امروز اگر می‌بینیم انقلاب اسلامی کانون امنیت است به‌ واسطه جرقه دانشجویی بود که در آن زمان شاهد بودیم و موفقیت امروز دانشگاه‌ها مرهون تالاش‌های خستگی‌ناپذیر دانشجویان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی تصریح کرد: هر دانشگاهی که خروجی بیشتری در زمینه تحقیق و کارهای علمی و پژوهشی داشته باشد به‌عنوان محرک شهرستان خواهد بود و شما دانشجویان می‌توانید به‌خوبی شهرستان دشتی را معرفی کنید.

وی با تاکید بر کارهای علمی در دانشگاه یادآور شد: اگر امروز به علم و تحقیق در دانشگاه اهمیت دادیم می‌توانیم موفق شویم که نیازمند این هاست که در ابتدا ضمن مطالبه‌گری نسبت به محیط پیرامونی اشرافیت کامل داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر سه واحد دانشگاهی در شهر خورموج وجود دارد که شهرستان باید از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره‌مند شود.

وی بر لزوم تقویت رابطه دانشگاه و صنعت در شهرستان دشتی تأکید کرد و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 80 مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی وجود دارد که به‌صورت رایگان آموزش می‌دهند و این فرصت خوبی است که دانشجویان از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی عنوان کرد: از ایده‌ها و ابتکارات دانشجویان در سطح شهرستان حمایت می‌کنیم و در این راستا مرکز رشد ضمن استقبال از این طرح‌ها تسهیلات کم‌بهره نیز پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: دولت در راستای اشتغال جوانان به‌ویژه در روستاها تسهیلات با بهره کم در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و از طرح‌هایی که متناسب به ظرفیت روستا باشد حمایت می‌کند.

حسینی تأکید کرد: دولت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح امید اجتماعی در استان اجرا کرد که در سطح شهرستان علاوه بر احداث 23 زمین چمن مصنوعی و بوستان محلی بیش از 500 کارگاه آموزشی نیز برگزار شد و این طرح در قالب جشنواره فرهنگی، ورزشی تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی از افزایش سرانه ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی استادیوم شماره دو خورموج، خوابگاه ورزشی و سالن سقف کوتاه که از مطالبات ورزشکاران بود به‌ زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/پ

حمایت از ایده ها و ابتکارات دانشجویان دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.