نماینده ولی فقیه در استان یزد مطرح کرد؛

لزوم ایجاد قدرت فکر و اندیشه در رویارویی با فضای مجازی

نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: فضای مجازی به بلایی در خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت:ما منکر این نیستیم که فضای مجازی می تواند فرصت خوبی برای خانواده ها باشد ولی چون استفاده درست و مناسب از آن صورت نمی پذیرد الان به یک بلا برای خانواده ها تبدیل شده است.

آیت الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه فرهنگ‌سازی لازم برای ورود بسیاری از تکنولوژی‌ها در کشور وجود ندارد تصریح کرد: فضای مجازی به بلایی در خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است.

وی افزود: ما باید قدرت تفکر و رشد عقلی فرزندانمان را به گونه ای بالا ببریم که وقتی با فضاهای مجازی روبرو شدند بتوانند انتخاب درست را انجام دهند و به سوی انحراف ها نروند.

امام جمعه استان یزد با اشاره به اینکه این موضوع نیازمند یک زمینه سازی است، گفت: متاسفانه ما زمینه های لازم برای این موضوع را در مدارس، دانشگاه ها و جامعه ایجاد نکردیم.

ناصری تصریح کرد:ستاد اقامه نماز برای اینکه بخواهد از فضای مجازی استفاده کند، باید پیش از هر چیزی برنامه ریزی لازم را برای ایجاد قدرت فکر و اندیشه در جامعه انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین یکی از مشکلات موجود در جامعه را فراموش شدن هدف در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: در صورتی که ما هدف از زندگی را به درستی برای افراد بیان کنیم، قطعا جوانان از بسیاری آسیب‌ها دور می‌شوند.

انتهای پیام/ص

ترویج نماز در جامعه از اهیمت بسیار زیادی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار