باحضور خانواده شهیدحججی؛

برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت فقیه در بروجرد

یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت فقیه با حضور خانواده های شهدا و خانواده شهید حججی در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امروز خانواده شهیدحججی مهمان ویژه بروجرد بودند، پدر و مادر شهید حججی در مراسم روز دانشجو حضور یافتند و در یادواره شهدا حاضر شدند.

سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: جوانان زیادی از شهرستان بروجرد برای دفاع از حرمین به سوریه اعزام شدند که نشان دادند راه شهدا را ادامه می دهند.

 وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اقدامات و برنامه هایی است که همیشه باید مد نظر باشد و جوانان با الگو گرفتن از شهید حججی و شهدای دیگر همیشه در این مسیر حرکت کنند.

 همچنین مادر شهید حججی اضافه کرد: محسن هیچگاه کاری نکرد که از او ناراضی شوم و با او رابطه بسیار خوبی داشتم و از همان دوران کودکی راه و رسم زندگی را برایشان نشان دادم و تا جایی که می توانستم برای فرزندانم قرآن می خواندم.

 وی اضافه کرد: چند روز زمانی که محسن سرباز بود در دوران سربازی همراه او بودم و آن روزها بهترین روزها و شادترین روزهای من بود که در کنار محسن بودم.

 مادر شهید حججی به بخشی از وصیت نامه شهید که در راستای حجاب اشاره کرد و گفت: محسن همیشه همه را به حفظ حجاب دعوت می کرد و من هم به همه توصیه می کنم حجاب خود را به خوبی حفظ کنند و برادران هم راه شهید را ادامه دهند.

پدر شهید حججی افزود: همیشه سعی کردم تا نان و روزی حلال بر سر سفره فراهم کنم و در این راه تلاش کردیم و همیشه با شغلی که داشتم روزی حلال و لقمه حلال به فرزندانم داده ام.

به گفته وی به همه پدران و مادران توصیه می کنم برای فرزندان خود مرد عمل باشند و خودشان به گونه ای رفتار کنند که الگویی برای فرزندان شوند.

انتهای پیام/م

یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت فقیه در بروجرد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.