سلیمی: باردیگر قربانی دشمنی‌های سیاسی شدم/ علی مرادی از لحاظ لابی های بین المللی ضعیف است

دارنده مدال برنز رقابت های وزنه برداری جهانی آمریکا گفت: مانند المپیک ریو قربانی اتفاق های سیاسی و دشمنی ها شدم و به همین دلیل به خداحافظی از وزنه برداری فکر می کنم.

سلیمی: باردیگر قربانی دشمنی‌های سیاسی شدم/ علی مرادی از لحاظ لابی های بین المللی ضعیف استبهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره رقابت های وزنه برداری جهانی آمریکا بیان کرد: مسابقات در کل برای تیم ملی وزنه برداری خوب بود چراکه نخستین بار توانستیم قهرمانی این رقابت ها را کسب کنیم اما برای من با توجه به اینکه اتفاق های المپیک‌ بار دیگر تکرار شد خوب نبود.

او درباره اظهاراتش مبنی بر خداحافظی از وزنه برداری اظهار کرد: با وضعیت فعلی کار کردن در وزنه برداری سخت است. ۲ بار قربانی اتفاق های سیاسی و دشمنی محمد جلود عراقی و یک آدم خاص شدم که در آن ها مقصر نبودم.

سلیمی تصریح کرد: تمام دنیا دیدند چه اتفاق هایی افتاد. متاسفانه از لحاظ لابی گری و ارتباط های بین المللی ضعیف هستیم و نمی توانیم حقمان‌ را بگیریم. به خداحافظی از وزنه برداری فکر می کنم اما باید با دوستان و مشاورانم صحبت کنم تا به نتیجه برسیم.

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی آمریکا درباره اینکه لابی ایران چگونه می تواند به قدرت برسد، گفت: علی مرادی با وجود مدیریت قوی ای که در بخش برگزاری اردوها اعمال می کند از لحاظ لابی گری با فدراسیون جهانی بسیار ضعیف است و باید این‌ ایراد بزرگ‌ برطرف شود چراکه با این وضعیت راحت سر ورزشکاران کشورمان را می برند.

سلیمی درباره صحبت هایش با تاماش آیان در زمان اهدای مدال اظهار کرد:او به من تبریک گفت و من هم از آیان تشکر کردم و مدال را از گردنم درآوردم.

او درمورد اظهارات ضد و نقیضی که نسبت به درست بودن سومین حرکت ۲ ضربش ارائه شده است، بیان‌کرد: همیشه به نظر منتقدان‌ احترام می گذارم اما باید بگویم لاشا تالاخادزه، سعید علی حسینی و کاتیاشویلی که خودش قهرمان المپیک است و مدال یک ضرب را هم‌ گردن من انداخت از مردود شدن آن حرکت اظهار ناراحتی کردند چراکه اعتقاد داشتند حرکت سوم من درست بوده است. این ناداوری کاملا سیاسی بوده است و متاسفانه برای دومین بار قربانی شدم.

انتهای پیام/

اظهارات بهداد سلیمی درباره تکرار ناداوری در رقابت های جهانی‌آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار