هاشمی: قبل از اعزام می دانستم با مدال طلا به کشور باز می گردم

قهرمان دسته 105 کیلوگرم رقابت های جهانی وزنه برداری گفت:من یک هفته پیش ازاعزام باور داشتم که می توانم مدال طلا را در رقابت های جهانی بدست بیاورم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی هاشمی قهرمان دسته 105 کیلوگرم درباره قهرمانی اش در رقابت های جهانی وزنه برداری اظهار داشت:من یک هفته پیش ازاعزام باور داشتم که می توانم مدال طلا را در رقابت های جهانی بدست بیاورم.اما متاسفانه دچار کسالت شدم و نزدیک به چهار کیلو هم از وزن بدنم کم شد و نتیجه اش این شد مقداری  اذیت شدم ولی با این وجود باز هم شک نداشتم که می توانم رتبه نخست را بدست بیاورم.

او ادامه داد: مریضی ام سبب شد تا اعتماد به نفسم کاهش یابد اما خوشبختانه در روز مسابقات تمام عزمم را جزم کردم تا بتوانم صاحب خوشرنگ ترین مدال این مسابقات یعنی طلا شوم که خدا را شکر به این امر مهم دست یافتم.

هاشمی درباره نخستین مدال تاریخ ایران در دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری جهانی که توسط او کسب شد هم گفت:باید بگویم این مدال باعث می شود تا کارم سخت تر از گذشته شود و باید تمام تلاشم را بکنم تا در رقابت های بعدی با قدرت تر ظاهر شوم.البته خودم زیاد از وزنه هایی که زدم راضی نبودم چرا در تمریناتم رکوردهای بالاتر از این را هم بالاسر برده بودم.امیدوارم در مسابقات آینده و از جمله بازی های آسیایی جاکارتا رکورد بهتری را بر جای بگذارم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی وزنه برداری در پایان در مورد اینکه مدالش را به چه کسی تقدیم می کند،پاسخ داد:اول از همه جا دارد از مردم کشورم و ایرانی های مقیم آمریکا که واقعا برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردانی کنم. در نظر دارم مدالم را به مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیم کنم.

انتهای پیام/

اظهارات علی هاشمی در مورد مسابقات جهانی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار