انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل خیالی واهی و پوچ است

امام جمعه اهل سنت خاش با تاکید بر اینکه هرگز اجازه نمی‌دهیم قدس به پایتخت اسرائیل تبدیل شود، گفت: انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل خیالی واهی و پوچ است.

انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل خیالی واهی و پوچ استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی محمدعلی شهنوازی  با اشاره به سیاست کثیف ترامپ در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است، بنابراین انتخاب این منطقه به عنوان پایتخت اسرائیل خیالی واهی و پوچ است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا با این اقدام می‌خواهد بستر به رسمت شناخته شدن اسرائیل را آماده کند، اضافه کرد: انتقال پایتخت رژیم جعلی، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی به قدس شریف در راستای ایستادگی در برابر حرکت انتفاضه‌ها، جبهه مقاومت و بیداری اسلامی طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وعده‌های انتخاباتی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این بود که قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به رسمیت بشناسد، خاطرنشان کرد: هرگز اجازه نمی‌دهیم قدس به پایتخت اسرائیل شود تبدیل شود.

مولوی شهنوازی اظهار داشت: اکنون ترامپ رئیس جهور آمریکا است و نوبت به انجام وعده‌های انتخاباتی‌اش رسیده، به همین علت در اولین سفر خارجی خود به عربستان سعودی می‌رود و در دیدار با ملک سلمان بر افزایش روابط میان عربستان و اسرائیل تاکید می‌کند.

انتهای پیام/ع

قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار