استقبال از مدال آوران رشته "آرنیس" مسابقات جهانی روسیه در تکاب

پنج مدال آور تکابی که در هفتمین دوره مسابقات هنرهای رزمی شهرمینسک بلاروس روسیه برای ایران کسب مدال کردند با استقبال مردم وارد تکاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ پنج رزمی کار تکابی در هفتمین دوره مسابقات هنرهای رزمی در مینسک بلاروس، 3 مدال طلا و 2نقره کسب بر گردن آویختند.

در این مسابقات که باشرکت 60کشور جهان برگزارشد، فخرالدین دیده بان در بخش فرم و دفاع شخصی، نوید بارانی در بخش مبارزه باسلاح و دفاع شخصی و خانم الهه بخشی نیز در بخش تکنیک پیشرفته، مدال طلا را کسب کردند.

در مسابقات ساعد اسدی در بخش مبارزه با سلاح علیرغم شایستگی تمام به علت عارضه پارگی عضله کتف از رسیدن به مدال طلا بازماند  و به مدال نقره قناعت کرد.

سجاد اقیانوسی در بخش مبارزه باسلاح نیز مدال نقره گرفت.

این مسابقات به سرمربیگری داوربین المللی و مربی ملی دان هفت کونگ فو استاد عباد بخشی برگزار شد.

پنج نفر از آرنیس کاران این شهرستان عضو تیم ملی 10 نفری جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاد 'عبادالله بخشی' از مربیان رزمی کار کشور که به همراه 2 مربی دیگر هدایت تیم ملی آرنیس جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقات جهانی بر عهده داشت از پیشکسوتان رزمی کار تکاب، رئیس سبک آرنیس در آذربایجان غربی و مربی سطح یک این رشته ورزشی است.

گفتنی است رشته رزمی آرنیس رشته رزمی مبارزه با چوب است که زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کند و بر اساس سنت قدیمی مبارزه با چوب در کشور فیلیپین پایه ریزی شده است.

انتهای پیام/ح

مدال آوران ملی رشته "آرنیس" مسابقات جهانی روسیه  وارد تکاب شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.