واکنش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به قهرمانی سیامند/ رحمان چرا رکورد شکنی نکرد؟

در پی قهرمانی وزنه بردار برجسته کشورمان در رقابت‌های جهانی مکزیکوسیتی، سایت کمیته بین المللی پارالمپیک نوشت، رحمان بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشت.

واکنش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به قهرمانی سیامند/ رحمان چرا رکورد شکنی نکرد؟به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامند رحمان قهرمان رقابت های دسته فوق سنگین پارالمپیک و قوی ترین مرد جهان در ششمین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری در مکزیک در وزن 107+ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

در پی این موفقیت وزنه بردار ارزشمند کشورمان، سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به تمجید از وی پرداخت.

این سایت در گزارش خود نوشت؛ سیامند رحمان امروز (7 دسامبر) در روز ماقبل آخر مسابقات جهانی وزنه برداری در مکزیکوسیتی، با قهرمانی راحت در دسته 107 کیلوگرم مردان و تأیید وضعیت خود به عنوان قویترین پارالمپین جهان،قدرت خود را نشان داد.

پس از این که رحمان در رقابت های پارالمپیک ریو 2016 از سد وزنه 300 کیلوگرمی عبور کرد و رکورد جهانی جدید 310 کیلوگرم را بر جا گذاشت، اکثر طرفداران او انتظار داشتند این ورزشکارایرانی دوباره تاریخ ساز شود. اما، قهرمان دو دوره پارالمپیک، فقط به کسب مدال طلا قانع بود.

وقتی از سیامند پرسیده شد چرا سعی نکرد دوباره رکورد شکنی کند، وی پاسخ داد "چرا من هر بار که مسابقه می دهم،باید رکورد جهانی را بشکنم؟. من نمیتوانم هر بار این کار را انجام دهم، علاوه بر این، من برخی مشکلات فنی نیز داشتم."

"من بخاطر کسب این عنوان خوشحال هستم و می خواهم آن را به خانواده ام، دوستان و همه مردم ایران تقدیم کنم."

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود این که رحمان برای شکستن رکورد جهانی تلاش نکرد،با این وجود نمایش قابل توجه از سوی این قهرمان بود.

او به راحتی از دور کار خود را شروع کرد، ابتدا وزنه 265 کیلوگرم را بالا برد، سپس وزنه 275 کیلوگرم و در نهایت وزنه 285 کیلوگرم را بلند کرد تا با اختلاف 41 کیلوگرم مدال طلا را به دست آورد.

نفر اول و دوم این وزن ایرانیان بودند، زیرا منصور پورمیرزایی دیگر وزنه بردار ایران در این وزن، با بالا بردن وزنه 241 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت، در حالی که جمیل الشبلی (235 کیلوگرم) ازاردن مدال برنز گرفت.

انتهای پیام/

سیامند رحمان چرا رکورد شکنی نکرد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
احسان
۱۴:۴۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
بازی جالبی بود
آخرین اخبار